subota, 19. ožujka 2016.

MY FIRST INTERNATIONAL GIVEAWAY!

                                                               Zdravo svima!




Napokon nam je došlo vrijeme za  moje  prvo darivanje.Odgađala sam ,odgađala I evo sam se napokon odlučila uzvratiti vam jedan mali znak zahvalnosti.Hvala vam za 144 člana I to  za prvih pet mjeseci bloga .Zaista tako brzo smo uznapredovali.Mislila sam napraviti darivanje samo za Bosnu I Hercegovinu,ali zbog brojke od 144 člana na blogu,nisam željela biti sebična.Naime, darivanje je za Bosnu I Hercegovinu,Crnu Goru,Srbiju I Hrvatsku.Pošto nažalost ne stavljam svoje fotografije još uvijek ,slike poklona nisu moje.Riječ je o..
1.Nivea Creme soft setu.
 
 
2.Beyonce Rise Deodorant 75 ml
3.She deo+Balea piling+Marseillais gel
 
 Imam par malih uslova za učestvovanje u darivanju.
1.Učlanite se u moj blog I Zarin blog(Zarin kutak-posjetite klikom na naziv bloga).Ukoliko ste već član njeninog bloga ,isčlanite se,pa ponovno učlanite,jer je adresa bloga promjenjena.
 
2.U komentarima je potrebno navesti email adresu I jedan od poklon pod rednim brojem,koji bi željeli osvojiti.

3.Ukoliko želite ostvariti veće šanse za dobitak,tako što ćete dobiti 2 redna broja prijavom na giveaway, prijavite se na Honestly TAG,a vise informacija ćete dobiti OVDJE.Isto tako svi koji su se već prijavili za ovaj TAG,će ,ukoliko se prijave,dobiti 2 redna broja što će im omogućiti veće šanse za pobjedu.
 
Giveaway traje do 1.4.,sa završetkom u 00:00.Pobjednik će biti proglašen 2.4.
Sretno!

 

Nema komentara: