utorak, 31. svibnja 2016.

Kraj školske godine:Kako sam preživjela ovu godinu?-Spašeni smo od pakla!

                                                                         Zdravo  svima!

Nemam još ni dojam da sam u osmom razredu ,a šta reći na pomisao da sam iduće godine deveti?
Ove godine sam više bila na raspustu nego u školi...Kada odem u školi malo zijevam kroz prozor,brojim spratove na zgradama okolo,i tako prođe nastava,a onda mi život počinje.Kada se razbolim,nakon što sam skoro ozdravila,odem kod doktora i počnem sa prenemaganjem,gušenjem od kašlja,blefiranjem,a na izlazu skakućem jer je doktorica tako velikodušna(jer imam opravdanje još sedam dana).Ok,koliko volim školu,i koliko sam zainteresovana,vi vjerojatno već mislite da sam izmakla zamalo ponavljanje ali ja sam završila sa svim peticama.Koliko učim,a kakve imam ocjene,realno bi sebi zaključila 3 na kraju godine,ali izvukla sam petice ...Obično na početku zaredam petica,a pred kraj godine ne učim,tako da onda bilo šta da dobijem znam da je prosjek pet.Čisti kampanjac.A kako mi je bilo u osmom razredu..Hahaha..nikad gore,nikad bolje.Nisam učila,a imala dobre ocjene-nikad 
bolje,a nastavnici-nikad gore.


Imam jednu nastavnicu,prije bih rekla zlostavljačicu.Od sedmog razreda nikad nisam imala mira sa njome.Znala bih plakati po čitav dan radi nje.Plakati od mržnje,koliko i šta na ta žena čini..Napadne te pred svima,a onda te odvede da samie razgovarate i umiljava se kako ne bi došlo  do toga da dođu roditelji.Ukoliko dvoje učenika priča,onda nađe nekoga tko ništa ne radi ,izdere se,..Postoje mnoga djeca koja joj svašta kažu i onda im ne smije niti sniziti vladanje,a onda se sveti nama.Više puta sam imala ogromnih okršaja sa njome,i upozoravala je ,ali ta vještica nikad ne prestaje.Sada kako stvari stoje,ne izgleda osobito komplikovano situacija,ali da vi proživljavate da vas netko ujutro dočeka sa deranje,potpuno neurotičnim ponašanjem, i da svaki dan sa tom osobom se morate natezati oko toga da li pričate ili ne pričate ,a niste progovorili ,već 3 godine,pa svakome bi došlo preko glave.
Sa ostalim nastavnicima nije problem ,ali ma par komplikovanih ,možda ih ponekad budem spominjala.Jedino što bih željela promijeniti jeste da u devetom razredu ostanem što duže,i i ako svi misle da je polumatura nešto predivno ,kao izlazimo iz škole,u školama na našim prostorima je svakako pakao,i u srednjoj školi ne smijem ni pomisliti sa kolikim budala ću se susretati.I....nadam se da mi neće 2 i pol mjeseca raspusta proći tako da 31.avgusta plačem kako su mi brzo prošli najdraži mjeseci.



Nema komentara: