utorak, 2. veljače 2016.

OUTFIT POST | Collab post sa Miljanom

                                                               Zdravo svima!
  
Kako ste?Evo I mene.Iako  je škola već krenula, ja  se opet zadržavam na staroj dobroj navici objavljivanja postova svaki dan.To će potrajati dok nas "monstrumi" ne krenu rešetati ,tako da imam još par dana uživancije.Ovo mi je peti collab po redu sa Miljanom sa bloga Miljana EasySkillful,čiji post možete pročitati OVDJE.



Kombinacije sam pravila na sajtu Polyvore.Napravila sam 3 kombinacije,te se nadam da će vam se dopasti.

Kombinacija mi se baš dopada.Džemperčić je tako simpatičan I dopada mi se dezen.Pantalone su klasične i njihova boja ,te model pridonose širokom izboru odjevnih predmeta.Timberland-ice su prekrasne,i upravo identične takve tražim,pa možda ih i naručim.

                             
Kombinacija je baš elegantna i profinjena.Pomalo bijela prevladava,ali sam nastojala sam "razbiti" monotoniju  tenama,maskicom te satom .Tenisice su moderne i sve su popularnije,te su praktične i mogu se kombinovati u različitim stilovima.

Ova kombinacija je sportska,i oduvijek sam željela imati ovakav stil.Trenerka je predivna i posebno mi se  dopada kožni dio.Tu su i tenisice sa platformom i predivne se uklapaju .Nemam riječi za ovu kombinacija.Moram nabaviti ovakvu kombinaciju.Iako u kombinaciji prevladava crna,to je moja najdraža boja,pa nemam primjedbe ni za monotoniju.Sve je odlično.
Choker ogrlica je predivna i planiram je kupiti.Kombinacija je predivna,i jako volim ove nijanse,mada je to nekako sve pomalo monotono.Tu je i siva skater suknja,i imam sličnu ,ali crnu.

Nadam se da vam se dopao post.Komentarišite!Koja vam se kombinacija najviše dopala?

Nema komentara: