četvrtak, 25. veljače 2016.

Why is always problem in us? | School,hell ,teachers...| Teachers vs.Students | DEBATA #2

                                                               Zdravo svima!

Tako mi je žao što me na blogu nije bilo 5 dana,a činilo mi se I mnogo   duže.Tako sam poželjela blog I vas da jedva čekam da krenem sa životnim postovima,pošto moram još koju stranicu  ispisati mog online dnevnika:).Ja kroz svoje postove želim nekoga natjerati na razmišljanje,I pokušati promijeniti nečije mišljenje,ako je ono zaista pogrešno,jer današnji svijet I njegovi ciljevi,pogledi su totalno izopačeni,a ja ne mogu biti samo osoba ,koja stoji spuštenih ruku.Današnji post nam je veoma zanimljiv I nadam se da ćete se svi uključiti u ovu raspravu,zato što nam je tema u stvarnom životu vrlo dobro poznata..Pa počnimo:


Danas se često spominje dobro poznata tema.Stalno se govori kako su danas nastavnici ugroženi ,kako smo mi nekulturni,kako ovo ,kako ono...Zaista, to je upravo obrnuto.Ja to zamišljam ovako.Negdje 1960.godine si mogao kao nastavnik udariti dijete ,i nikome nisi odgovarao,a danas kada od  stotinu kršenja prava djece,ti odgovaraš za jedno ,ti kao nastavnik ,si ugrožen.Za sve sve i sve su djeca kriva.Ne mogu vjerovati kada se priča o nasilju u školama,pa dođu nam  neki" filozofi" da drže čas i govore:"I deranje je jedan vid nasilja",a prije  sata  čitava   škola se tresla od njihovog "kreštanja".
 
Većina starijih to ovako zamišlja,a ja to zamišljam potpuno obrnuto.Da budemo realni to možda ovako I jeste,ali u samo jednom vidu.Iskreno meni nedostaje i treća slika...Na trećoj slici bih prikazala  tu "UPLAŠENU" nastavnicu ,kako urla na dijete,a roditelja je već na izlasku i ne vidi šta se događa.Ali zato treba djeci dati ukor kada pričaju ,a za  nastavnika koji ti se unese u facu i od čijeg se glasa tresu zidine škole nema kazne.
 
 
 
Ali znate što jeste najgore:
Nitko od učenika tim ljudima ne ukaže STOP,već im se iza leđa žale,jer nemaju hrabrosti.Koliko, toliko,i  takvi učenici su sami krivi za ta djela,jer povlađuju i puštaju svakome da im čini nepravdu,a iza leđa:"Šššš!On je ovakav,a ona  ovakva"..,a pred njima "kao bubica".Ja sama naravno kažem nešto i  iza leđa,ali uvijek to i  kažem u lice,sve što mislim na neki pristojan način,ali tražim da se i tako meni obraća.Uostalom zamislite kakav je naš sistem obrazovanje.Ne govorim samo za BiH,već za čitav Balkan.U inozemstvu djeca ne moraju  sjediti na starim drvenim stolica kao zavezani,i gledati pravu u tablu,već se na časovima sluša muzika,može se jesti piti i žvakati žvaka.To ništa ne ometa čas,a čini ga lakšim ,i kada netko kaže kako kako se tako ništa ne može naučiti,zašto onda djeca koja idu u školu u Švedskoj,gdje sve to rade,a u petom razredu Osnovne škole,bolje znaju matematiku i engleski nego 8.,9. razred.Nemaju nikakvu  zadaću,već sve nauče na času.Vježbaju matematiku uz muziku,a žvaku mogu žvakati slobodno.Žvaka je jedan od načina za bolje učenje,jer utiče na pamćenje i koncentraciju tokom testova,ali očigledno osobe koje nas trebaju naučiti nečemu,nikad za to nisu čule.To je po njima ometanje časa.Ja nikada ne mogu razumjeti djecu ,koja prilikom nepravedne ocijene ,šute i misle:"Biti   će bolje,ako se ne pobunim".Ja bih digla čitavu školu,haha...Toliko mi to smeta da u zadnje vrijeme sam advokat svakoga.Već jedanput sam se bunila za nekoga,ali  kome ja pričam?Kako ću ja postići nešto kada "oni heroji"od mojih "divnih" drugarica i drugova ,pričaju jedno iza leđa,  ali kada se treba pokazati,klecaju im koljena...
 
 
Pošto sam se i ovako ispisala ,sada je vrijeme za vas.Molim vas ,ovo mi je jako bitno.Da li mislite da učenici nemaju u potpunosti svoja prava i da se na to treba obratiti pozornost.Šta bi vi poduzeli po pitanju toga?

Nema komentara: