četvrtak, 19. studenoga 2015.

Top list films of my life:)

                                                                       Hello girls!


                            "Mnogi filmovi su slični životu. Moji su poput komada kolača.

"Znaš li šta je tvoj problem u stvari? Tvoj problem je da nisi vidio dovoljno filmova - sve moguće
                                životne zagonetke su već riješene u filmovima. "

                                        "Tajna filma je da je to jedna velika iluzija. ""
 
Danas vam donosim post u kojem ću vam preporučiti  svoje najdraže filmove, odnosno koji su to filmovi koje mislim da jednostavno morate pogledati. To su većinom filmovi koji su me nečemu naučili ili su me jednostavno oduševili.Odmah ću vam reći da sam ljubitelj komedije,romantičnih filmova,drame i avanturističkih filmova,tako da na mojoj listi neće biti filmova poput Western-a ili akcionih filmova.Ukratko ću vam objasniti i prepričate filmova,čisto da znate o čemu se radi:)

1.Titanic

               


Ne postoje riječi koje bi iskazale,koliko me ovaj film oduševio.Ovo je film koji jednostavno morate pogledati.Titanik sam pogledala 4 ili 5 puta ,i svaki put se osjećam kao da ga prvi put gledam.To je nezamisliv ugođaj nakon pogledanog filma.



Filmska priča ’’Titanik’’ prati Džeka i Rouz, mlade  ljude  različitog  finansijskog  i društvenog  statusa, željne života i ljubavi. Uprkos svim nastojanjima njene majke  i budućeg imućnog supruga da ih razdvoje, oni stalno pronalaze način da ostanu zajedno,  kroz čitavo putovanje i  na kraju, kroz veliku tragediju.

Moja ocjena:10/10

2.Ljubav nema pravila
                                  
                                 

Ovaj film je savršena prilika da se opustite.Jako je "lagan" za gledanje i  neopterećuje,za razliku od akcionih i avanturističkih filmova.
  "Ljubav nema pravila"  zabavna je i iznimno simpatična priča o muškarcu koji odbija odrasti, ali koji nikako ne shvaća da mlad može ostati samo u društvu svojih vršnjaka.

Moja ocjena: 9.5/10

3.Lov na zeleni dijamant
                                         
                            Ovo je predivna avanturistička komedija .Oduševiti će vas.      


  Joan Wilder (K. Turner) autorica je popularnih ljubavnih romana čije junakinje proživljavaju sve ono što ona ne uspijeva u vlastitom životu - istinsko uzbuđenje i pravu ljubav. Međutim, stvari će se promijeniti nakon što Joaninu sestru Elaine (M. E. Trainor) u Kolumbiji otme zlikovac Ira (Z. Norman) tražeći za njezin život zemljovid s ucrtanim blagom.

4. Moja Afrika


Ovo je predivna ljubavna priča.Iskreno sam se dvoumila za njegovu poziciju na mojoj top listi filmova ,pa mislim da sam i pogriješila.Film će vas oduševiti.Koliko god da puta pogledate,osjećaj je nezamisliv.

Meril Strip igra Karen Bliksen, poznatu autorku koja se seli iz Danske u Najrobi kako bi osnovala plantažu sa mužem sa kojim je u formalnom braku. Tamo Karen konačno upoznaje čoveka svog života – šarmantnog avanturistu (Robert Redford)…