srijeda, 27. siječnja 2016.

Back to hell | Outfits and makeups| Preparing for back to school+School life hacks

                                                        Zdravo svima!

Evo I mene!Vjerojatno ste spazili naslov posta.Mislim da sam baš pogodila sinonim za školu. Samo sam bila iskrena,a uostalom šta znači škola osim ako ne pakao?I pakao je preljupka riječ za taj užas.Ovo je jedan od mojih najvećih  kilometarkih  postova,u kojem sam više postova obuhvatila u jedan,te se nadam da ćete se zabaviti I da će vam ovaj post biti zanimljiv!Kao što vidite sa terminom objave posta kasnim ,a I jučer nije bilo postova,mada kao što vidite po ovome giga postu da mi je  trebalo  mnogo vise vremena za razliku od prethodnih postova,koje uobičajno pišem do 2 sata..Da nedužim ,pošto će je I ovako post divovski  da pređemo na temu današnjeg posta.We let's go...
 
Kad je riječ o školu jedini tračak nečeg lijepog u njoj jeste oblačenje,bar meni.Zimska groznica sniženja je već uveliko počela,a sa time smo vjerovatno svi osvježili naš ormar.Za kreiranje outfit sam se koristila jedan od  mojih najdražih sajtova Polyvore na kojem možete pronaći ,koliko sam primijetila predivnih I dobro sniženih artikala po veoma jeftinim cijenama.Čak sam uhvatila par Convers-ica na popustu sa 135 BAM na 54 BAM,odnosno u  eurima   27 €,što je prilično jeftino za starke.Možete ih pogledati OVDJE.Mada ,ukoliko živite u gradu koji obiluje sa tržnim centrima,onda je bolje kupovati za vrijeme vrućih sniženja.Baš sam jučer bila Office Shoes-u ,vjerovatno ste čuli za tu radnju I vidjeh Conversice 30 BAM ili oko 15€.Vjerovali ili ne,to je 100% original ,jer je to radnja poznata svijetom.Napravila jednu predivnu zimsku kombinaciju pogodnih za prvi dan škole:
 

 
 
 
 
 







Ovo je predivna kombinacija.Pomalo je sportska,ali  I pogodna za svaku priliku.U zadnje vrijeme baš puno vremena provodim u potražnji čizmi Dr.Martens,i planiram kupiti crne.Kao I uvijek,koristila sam  pantalone visokog struka ,I nisam im mogla odoljeti.Kombinacija je crno-bijela I uživam u tim nijansama..Karirana košulja je predivna I svaki put se oduševim njima.Imam ih tonu u svom ormaru I svaki put bi još po jednu nijansu.Ima širok izbor odjevnih predmeta sa kojima se može kombinirati,te je ovaj kratki džemperčić jedan bolji primjerak.Predivno se kombinuju I sa skejterskim suknjicama,te se nadam da ću jedanput I predstavit jedan takav outfit.Kožni ruksačić je predivan I možete ih naći na svakom koraku po veoma povoljnim cijenama.
Nekada sam imala jako puno džemperčića na kopčanje I ovakvih ,ali sad vise jurim sa ower-sized džemperima.Ionako za koji mjesec nam dolazim proljeće I džemperi vise neće biti potrebni.Jako volim kombinirati bež I crveno .Trudila sam se uklopiti odjeću sa nijansama džempera.Majica je jednostavna I bijela,tako da je  treba uvijek imati u ormaru ,kako bi upotpunila neku kombinaciju.
Već duži period jurcam za ovakvim ruksačićima,koji baš I nisu pogodni za školski dan sa 6 časova,ali izgledaju tako moderno za razliku od velikih neuglednih školski ruksaka.Boja čizmi se jako dopada,jedino mi je malo neugledan ovaj veliki đon.
 
Ukoliko se volite šminkati za školu,potrebno je naglasiti neki prirodan izgled .Ja se ne šminkam ,sem toga što stavljam korektor za podočnjake I labelo,jer  se I to ubraja u šminku.Za jutarnje sate se nemojte šminkati prenapadno I po mom mišljenju nije potrebno koristiti nikakva sjenila,osim ako želite staviti neku blagu,neutralno nijansu jer su tamnije nijanse za školu I općenito jutarnje sate van pameti.Tamnije I jarke nijanse sačuvajte za izlaske .Umjesto pudera,koji zatvara pore I onemogućuje koži da slobodne diše,i prirodno se regeneriše,koristite BB kremu.BB krema prikriva sve napravilnosti na licu kao I tečni puder,a I nakon skidanja koža je u boljem stanju.Ukoliko imate dobar ten ,a ne volite "tešku šminku,obavezno koristite BB kremu.Da,zaboravili smo na njegu kože.Ujutro I navečer trebalo bi očistiti kožu I koristiti hidrantu kremu,pogotovo ukoliko imate problematičan ten.Ukoliko imate jako izražene podočnjake koristite Bourjois Health mix ili Max Factor korektor.Oba sam koristila I to su tečni korekotori,mada mi se vise dopao Max Factor.Ja imam nenormalno svijetao ten,gotovo sam prozirna,pa mi kod korektor Bourjois,nije odgovarala ni najsvjetlija nijansa.Kada ga nanesem izgledam kao Mongoli,haha..Max Factor je prilično dobar,mada I on je mali tamniji od nijanse koja meni treba,ali šta ću kada bi mi jedino kreč odgovarao.Jao jesam razdužila..Možete nanijeti rumenilo boje breskve,koji će našem licu dati svijež I zdrav izgled.Kod maksare ,mi se najviše dopala Deborah,jer ne samo da izdužuje trepavice ,već pridonosi I takav volumen I gustoću trepavica.Ja baš I ne volim maskare koje previše izduže trepavice,već više radim na gustoći trepavica.Eh prelazimo na njegu usana.Mislim da je ruž za jutarnje sate previše,te je dovoljno samo pigmentirano labelo ili sjaj za usne.Ukoliko niste ni za to ,onda morate nabaviti jedan jedini Eos balzam,koji je 100%prirodan I čini čuda.Nisam ga imala,ali toliko osoba ,koje poznajem ga imaju I prezadovoljni su.Jao koliko sam ispisala samo o makeup-ovima ,što će onda biti za drugi dio posta.
 
Iako većina vas ovakve postove objavljuje pred početak školske godine,po mom mišljenju  je 2.polugodište mnogo bitnije od prvoga,i potrebno se mnogo vise pripremati.Ocjene iz prvog polugodišta se ni ne računaju na  završetku osnovne škole ,te je drugo polugodište nova prilika svim  učenicima.Iako smo očajni zbog ponovnog početka škole,potrebno je obaviti neke sitne pripreme ,kako bi dobro započeli početak škole I ostali inspirisani I spremni za ponovno učenje.Iako je to nama sada povratak u pakao,pa sam I sama očajna,moramo se pomiriti sa time I nastaviti se obrazovati.Pripremila sam vam par savjeta kako uspješno započeti novo polugodište.
1.Očistite radnu površinu.
 
 

Naravno ne morate se ovih 4,5 dana prije početka škole pozabaviti time.Preko vikenda odvojite 15-tak minuta za čišćenje radnog prostora.Kada škola počne I sa time dođe učenje imati će te vise slobodnog vremena,koji bi inače potrošili na uređivanje radnog stola.Ukoliko vam ne dostaje školski pribor,kupite ga I opremite se za početak škole
2.Organizirajte se I trudite se tokom polugodišta učiti redovno.

.

Rasporedite slobodno vrijeme I vrijeme za učenje.To će vam mnogo olakšati školsku godinu.Kada škola počne učite redovno I ne zapuštajte lekcije.Jao,ko vam to govori.Ja sam kampanjac I propustila bih I 10 lekcija,a kada krenu testovi učila bih I po 10 sati dnevno.Prema tome vas iz ličnog iskustva
savjetujem da nikada ne zapuštate lekcije.Ne morate se toliko pozabaviti predmetima poput historije,geografije ,ali matematiku ,engleski I maternji jezik "rasturajte",jer su to predmeti potrebni u životu.Kada govorimo o predmetima kao hemija I fizika,I oni su jako bitni te ih staviti u drugi plan,a što se tiče historije ,geografije to možete "naštrebati" za manje od 45 minuta.Odredite sebi ciljeve šta želite postići na završetku godine.


3.Nemojte učiti za znanje ,a ne za ocjenu!






























Nikada nemojte učiti za ocjene..Nakon što "naštrebate" tu lekcije I dobijete 5 ,za par dana će vam to znanje "ispariti" I nećete ništa znati od toga.Uči razumno,a ne napamet.Lekcije vise puta pročitajte I čitajte na glas.
 
School life hacks
 
 
 
Eh,pa napokon smo došli I do zadnjeg djela posta.Ne znam da li je ovo bila uopće dobra ideja.Napravila sam 3 posta u jednom I mislim da ovo već pišem 5 sati.Samo da ovo završi.
 
 
1.Vjerovali ili ne,nikada nisam "đonila "na testovima ili pravila puškice ali imam toliko inspiracije I kreativnih ideja kako to raditi.Iako to nije uredu I to je varanje na testovima,morala sam I ovaj način predstvati.Ja ovu ideju nikada nisam vidjela na nekoj stranici već sam je samo izmislila.Zar ove rupice nisu savršene za koji papirić?To je savršen izbor za razliku od papirića u rukava ili ispisanih ruku,što djeluje pomalo I naivno.Na to su nastavnici već navikli I sigurno će vas jedanput skužiti.Ovo je odlična ideja.Stvaite papirić u rupice na pantalonama,a možete I obući neku dužu majicu,tako da možete  I hodati sa papirićem.Neće djelovati ni malo sumnjivo,a to je super ideja.Znamo I par načina sa starom dobrom gumicom,što isto tako može poslužiti,ali kao što sam rekla,nastavnici su vjerovatno navikli na te fore.
2.Znate li one olovčice sa papirićem na odmotavanje tablice množenje I dijeljenja.Imaju olovke za tim omotom ,a neke se odmotavaju.Na strani tablice možete zalijepiti papirić što je savršen način.Ne opisujem baš dobro ,ali nadam se da ste shvatili.Možete papirić u boji omotati oko olovke I pisati veoma sitnim slovima ,da bi se činilo kao da je olovka kupljenja u prodavaonici.
 
 
Kako vam se čini post?Da li vam se dopadaju ideje?Da li je neko od vas poželio školu I zašto?
 
Bye!

Nema komentara: