četvrtak, 7. siječnja 2016.

My shopping goals!

                                                                 Zdravo svima!

          Na blogu me nije bilo duže od dvije sedmice,mada se to meni činilo kao 100 godina.
                                                           Desila se katastrofa!
Kompjuter se pokvario,a nisam imala pristup laptopu,pa što može biti gore od toga!Dvije sedmice bez kompjutera,odnosno bez osnovnih uvjeta za život,barem meni,su bili razlog moje neaktivnosti.
Pa da krenemooo:

Napokon smo dočekali Novu 2016.godina,a sa kojom je došla zimska šoping groznica.Barem u mom gradu,vlada opšti haos.U skoro svim trgovinama popusti prelaze 50%,a u pojedinim su dostigli I 70%.Iako znam da će za 15 dana  u svakoj trgovini popusti prelaziti 70%,toliko sam nestrpljiva ,da ću se zadovoljiti i sa 50% popusta.Prema tome sam i napravila spisak odjevnih predmeta za ovu godinu.
Sa time sam i napravila par odjevnih kombinacija,tako da se nadam da će vam se dopasti.
1.

Kombinacija je predivna i željela bih kupiti sve predmete,osim kožne jakne,koju sam stavila kako bi upotpunila ovu kombinaciju.Karirane košulje možete nosite na bezbroj načina.U modi su i pogodne su i za hladnije dane u kombinaciji sa nekim džemperčićem ili bez ičega.Slatke karirane košulje s kojima se zaista možete poigrati nude vam da odaberete svoj stil.Imam ih jako puno,i nikada mi ih nije dosta:)Tu su i kožne čizme za jesenje dane,mada bi se mogle nositi suhim zimskim danima.Prelijepe su ,a posebno mi se dopada peta,koja nije previsoka,pa može poslužiti i našem uzrastu.Torbica je preslatka,i u potrazi sam sa jednom ovakvom.Savršeno se uklapa uz ostale odjevne predmete.
2.

Đubretarac je jedan od mojih najdražih kaputa.Prelijepo izgleda,a topao je i ležernog kroja,pogodan  za zimske dane.Praktičan je uvijek ga je dobro posjedovati u ormaru.Tu su i sive uggsice,koje se savršeno slažu sa đubretarcom.Prektične su i udobne,te raspolažu sa toplotom tokom zimskih dana.Farmerice su jednostavne i lijepo se kombinuju sa ostalim odjevnim predmetima.Torbica je preslatka.
Imam još mnogo odjevnih predmeta ,pa da ne bi pravila dužu listu navele sam neke osnovne.Nadam se da vam se dopao moj post.Ubrzo nam dolazi novi,koji će te moći čitati sutra u jutarnjim satima.

Nema komentara: