ponedjeljak, 8. veljače 2016.

Moj omiljeni blog | TAG

                                                            Zdravo svima!
         
Šta ima društvo?Prije par mjeseci me  Zara sa bloga Zarin kutak nominovala za ovaj tag,pa sam odlučila da ga danas objavim.Na blogu me nije bilo 2 dana,a za mene je to prava vječnost.Ovaj post bi vam sigurno bio "serviran" jučer,ali zbog bolesti,to nije bilo moguće.Pošto danas ne idem u školu,čitav dan mi je rezerviran za bloganje,tako da imamo beskonačno vremena.Vjerojatno će I sutra biti postova,a onda ću napraviti pauzu 3,4 dana,jer je kao što znate ovdje škola odavno počela.Vjerojatno ste primijetili novi izgled bloga.Iako mi je prethodni bio puno bolji,zbog nedostatka mogućnosti na template-u,sam odabrala predložak sa Bloggera,pa možda ga ponovno povratim,meni se nikad ne zna:)Baš sam odužila uvod...Krenimo:)
 
 
 Šta sve jedan dobar blog treba da ima? 
 
 
Ponajprije jedan dobar blog treba da bude originalan I što vise izbjegava postove sa temama ,koje se češće viđaju I na drugim blogovima.Po meni ,jedan dobar blog ne treba se držati samo jedne oblasti kao što je moda,već imati širok I raznovrstan izbor tema,što privlači veći broj čitaoca.Iako sam ja sama skoro pa uvijek koristila template,mislim da je mnogo bolja varijanta da sami kreirate izgled bloga uz pomoć predložaka sa Bloggera,jer je to mnogo originalnije.Kad smo kod izgleda bloga,barem meni,zanimljiviji je onaj blog ,kod kojeg je banner  naprimjer profesionalan I jednostavan,dok pozadina obiluje nekim veselim bojama I dezenima.Ne volim monotone blogove,pa koliko god njihov izgled bio profesionalan,treba pridonijeti I nekoj "vedrini" ,koju ćete postići u kombinaciji bijele boje I veselih boja.
 
Kako vidiš da li je blog dobar?
 
Prvo što zapazim na blogu,što mi govori da je blog ozbiljan,jeste urednost.Na dobrom blogu sve ima svoje mjesto I nema nabacanih I prekomjerenih gadgeta,efekata itd...Drugo jeste pisanje.Slike moraju imati veze sa tekstom,dok svaka rečenica treba imati smisao.
 
Kada ćeš se učlaniti u blog?
 
Kada se ja učlanim u nečiji blog,to ne mora značiti da se meni taj blog dopada,već jednostavno to je neki znak podrške.Ja kada mi se neki blog dopada,barem 2 puta komentarišem neke od postova.Sama znam da na početku svog bloganja,postovi su mi bili užasni,i kada ih posjetim nakon 4 mjeseca,shvatim koliko sam uznapredovala.Zato nekom blogera,koji je tek počeo,jedan član mnogo vise znači,i mislim da to ne mora značiti da vam se taj blog dopada,već može biti I motivacija.Ja sam do prije  mjesec dana imala 30 čitalaca,a a sada 83,i sa veći brojem čitalaca,imam još vise želje I motivacije za blog,naspram toga da shvatam da ovo postaje ozbilnije I nije isto kao kada sam otvorila blog u novembru.
 
Hoćeš li se učlaniti u blog ako ima jako malo čitalaca?
 
Naravno,meni to ništa ne znači.Važno je da je taj blog uistinu  dobar, bez   obzira koliko imao čitaoca.
 
Ko ti je uzor u blogovanju i zašto?
 
Iskreno ,ne znam.Nikada o tome nisam razmišljala ,I želim stvoriti nešto drugačije od svih blogova ,koje viđam,ali to ne znači da će moj blog biti bolji ,već želim imati malo drugačije teme I osvrte,koje želim podjeliti I sa vama.Želim da moj blog,bude zaista ono što sam ja,i sve ono što sam ja ,moja mišljenja,poglede,želim podijeliti sa vama
 
 
 
Kada si ušla u svijet bloganja?
Kada sam bila manja pravila sam Stardoll blogove,ali sa ozbiljnijim bloganjem sam krenula početkom novembra.
 
Kako ti neki blog može postati omiljenim? 
Pa to nije baš lako.Meni pridobijaju blogovi sa malo drugačijim temama ,nego što se viđaju na ostalim blogovima.To jeste,meni su pomalo monotoni outfit postovi,beauty postovi,već me vise privlače društveni postovi,koji se tiču stvarnog života,problem u društvu itd.
 
NOMINUJEM:
 
 
 
Ovaj TAG je baš zanimljiv I preporučujem ga svakome.Ne oduzima mnogo vremena,a baš će te se zabaviti.Kakvi se vama dopadaju blogovi?Što vas privlači kod blogova?
 
 

Nema komentara: