subota, 19. ožujka 2016.

Spring outfits | Collab post sa Sandrom

                                                                       Zdravo svima!

Napokon  nam je došla subota.Napravila sam malu pauzu na blogu ,pa ću danas objaviti malo darivanje.Iako veoma rijetko objavljujem outfit po  postove,malo sam odlučila razbiti monotoniju bloga.Današnji post je collab post sa Sandrom,čiji post možete posjetiti OVDJE.Pa počnimo:
 
 
Ovo su preslatke kombinacije.Kada je meni I jedna kombinavija prošla bez karirane košulje?Majica je lepršava I boje su predivne za proljeće,a dio na lađima je vrh!Uglavnom kombinacije su mi savršene I definitvno ću potražiti nešto takvo.
Ove stvarčice su definitvno na moj wishlisti,dok sada prelazimo na kombinacije za svakoga:)
 
 
 
 1.
 
 
3.
 
4.
 
 
 
5.
 
 
Nadam se da vam se dopao post!Koja vam je kombinacija bila najljepša?

Nema komentara: