nedjelja, 19. lipnja 2016.

Blogovi od amaterizma do uspjeha | Mračne činjenice bloganja

                                                                           Hey lupeži!

Znam da jako mutim sa bloganjem i zapravo ni prava ja nije tu,već uglavnom ono što upotpunjava činjenicu da nisam napustila  blog.U zadnje vrijeme sam se toliko i sama izgubila u "svom blogu svijetu" i onome (outfit postova,tagova)što je samo prihod komentara ali ne mom zadovoljstvu,jer to nije ono što sam ja.Stoga sam započela niz postova o blogovima i mom blogu ,njihovom originalnošću..


Svaki početak svakog novog bloga zna biti težak i mnogo početnika odustaje na samom početku ili ukoliko ne krene svojim koracima bloganja onda teži kopiranju tekstova sa modnih stranica i ostalih blogova.Znate onu prvu rečenicu koju vidite na svakom početničkom blogu:"Željela bih da i moj blog bude popularan".Sada trenutno mi se smuči kad pomislim da će te klikom na Lammi Stardoll blog ,moći vidjeti zapravo šta su bili na početku moji "talenti".Taj blog ne koristim već godinu dana i kada pomislim da sam tu govorila:"Želim da moj blog bude jedan od najpopularnijih", ne znam da li sam to ja.Većina blogera koji su tek na početku ubrzo odustajanje od svog bloga zamjenjuju tuđim radom,dok i sami ne shvate da to ničemu ne dovodi.




Svi se bacaju na postove u kojima savjetuju o šminkanju ,oblačenju,a na kraju krajeva u životu nisu ni nalakirali nokte.Prva sam ja na možda drugom postu davala savjete o eye liner-ima,šminkanju za posebne prilike,a Baby lips pojedem na ustima.Nitko na početku ne može biti savršen,ali isto tako treba počinjati od svog rada,makar kakav bio,te postepeno stvarajući bolje i bolje.Ja na svom blogu jesam imala lifestyle ideje ,ali znajući se sa 100 pregleda , sam počela pisati o šminci,ljepoti što me je vodilo 2,3 mjeseca ničega dok nisam shvatila da moj blog odražava moju ličnost,a moju ličnost sigurno neće predstaviti 2 outfit kombinacije sa 2 različite boje,te filozofiranje o puderu,ružu,jer iz kuće izađem kao klaun i ne stavim labelo na usta,a onda na putu do nekog cool bloga,savjetujem nekoga.Mislim da pa čak i moj blog,te ostali blogovi previšu su kao i ostali-outfiti,must have predmeti i bla,bla,a pred ekrenom piše netko tko nije završio ni osnovnu školu.


 Da bismo  mogli savjetovati nekoga trebamo imati iskustvo,a i kada ga budemo imali mislim da glupo sav svoj blog svijet posvetit jednoj oblasti,osim ako niste ekspert.Bitno je biti svoj .Ono što se najmanje viđa na blogovima,zna biti najsimpatičnije čitateljima.Sve novo i neviđeno će biti i opaženo.Ja kada vidim naslov nekog posta,pa i svog:"Outfit post",onda ili preskačem taj post ili gasim svoj blog i ne pišem dvije sedmice dok se ne oporavim od toga što sam vidjela.Mnogo je bolje napisati nešto što možda nitko neće pročitati ,ali ono što je samo iz vaše svijesti,nego napisati nešto neprofesionalno,amaterski i objaviti 4 outfit kombinacije gdje ispod svake kombinacije napišem:"Majica je crvene boje te se jako lijepo uklapa"(iz svog iskustva)...Blog je ono što smo mi,i što postajemo.Blog na kojem je 5 zadnjih postova u istom fazonu:"Ljetna kombinacija",""Outfit post","Haul post","Proljetna kombinacija",iskreno djeluju bezlično i daju providnu sliku.Blogovi se toliko mnogo osvrću na teme koje su već viđene na deset hiljada drugih blogova,te teme o kojima toliko malo znamo,a niti su korisne našim godinama.Jedan blog ne treba imati samo jednu temu kojoj će se posvetiti,već imati više slika što ga čini zanimljivim.



Što vi mislite?Zašto blogeri naginju ka istim temama?Zašto je tako mnogo blogova kao ostali,a tako malo jedinstveno? Šta vas najviše intersuje u svijetu bloganja?

Nema komentara: