petak, 24. lipnja 2016.

Volim ,ne volim,volim,ne volim-LJETO?

Zdravo svima!


Svima nama je ljetno asocijacija  na more,mada meni tu ponekad više slikovito prelazi u prženja satima na plaži  i povratak sa opekotinama,.Znate ja imam jako svijetlu put i pigment mi je takav da svi dolazi potamnjeli sa ljeta a ja ili ako sam više vremena provodila ispod suncobranom, dolazim bijela kao sir ili crvena toliko da ukoliko i malo pritisnete kožu trebalo mi da jaučem 3 dana. Ok, ja jako volim sunčano vrijeme ali sa tempera turama kao u maju oko 25 °C ,a sada je vani trenutno 35° C ,tako da bih radije birala između proljeća. Što se tiče vremena ili skroz sunčano ili 2 metra snijega,(to je moj odabir) , ali sudeći po tome poslije maja to nije moguće ,skroz sunčano znači Sahara, a u zadnje vrijeme prava zima traje 2 dana sa 15 centimetara snijega.



Iskreno volim ljeto ,nakon 22:00, jer ljetne noći su apsolutno moj odabir iako je opet 30 °C ,ali to nudi sve -i kupanje,pa zašto da ne? 
Ono što mrzim jeste da kada uđem u automobila trebao bi mi aparat za disanje , osim ako ne otvorim sva četiri prozora zbog kojih će mi se usta okrenuti na 90°  stepeni -ozbiljno. Prošle zime sam imala parezu odnosno ukoliko ne znate što je to,objasnit ću vam.Nastaje uslijed propuha, mokre kose a posljedica je da vam usta nisu gdje treba ,nabori čela vam nisu jednaki i jedna strana lica je"paralizirana".Ovo zvuči kao horror film ali meni nije bilo baš takvo. Kako god, radi kape pune snijega na glavi, na 0° C ,sam ga dobila. I gdje smo stali? Kod zagušljivog zraka u automobili radi kojeg pozelenim ukoliko putujem negdje.




Svi se raduju moru ,ali kako stvari stoje da ja u februaru nosim kratke rukave, šta fali onda vremenu u maju? Kada sam se kupala u Švedskoj u junu ,bilo je oko 16 °C vani ,a ja sam se kupala u bazenu u kojem je bilo kao da se voda zamrzava ,a kod je takvo stanje u martu? U aprilu se temperature bile oko 26° C i bilo je prevruće ,pa sam  se mogla kupati,pa zašto onda ne bih mogla odabrati to , a ne 40?
Sladoledi--jedem ih u januaru.Sve što nosi ljeto u današnjem vremenu mogu naći i u  maju i aprilu .Pardon opekotine ne mogu. 
Priznajem volim ljeto ,ali ne onaj dio kada dobijem sunčanicu 
Ima i dobrih trenutaka ,ali ne mogu reći da mi je draže od proljeća..


Nema komentara: