subota, 23. srpnja 2016.

Biti 2 sedmice bez hrane, vode = interneta?

                                                               Hey lupeži!



Ljudi dobila sam certifikat za budalu godine!!! Petnaest dana bez interneta i na kraju u posjeti rodbine nakon 5 sati tumbanja u auto , ja zaboravim punjač . Dođem kući 18% baterije . Da lupam glavom od zid?Tako da sam 2 dana bila bez interneta , a sada smo ja i moja bebica zajedno. Ne znam ni koji post da objavim . Dok sam bila u Crnoj Gori igrala sam se autića na laptopu po čitav dan i pisala postove , tako da znate da sam sljedećih 10 postova koje objavim , pisala i cmizdrila za laptopom.Stiže post koji sam pisala odsječena bez "hrane ,vode":

 "Ljudi umirem , umirem , umirem . Kada čitate ovaj post vjerojatno ja skačem od sreće jer sam preživjela - bez interneta . Ok neću početi sa-KATASTROFA!!!! Mada tako se osjećam . Ne želim da stalno kukam u kakvim državama živimo , ali kad se ponovno predoziram Balkanskim seljaklukom pucam . "
         
                        Ono kada hodate ulicama tog gradića i u nekom ste manjem naselju:
       Čija si ti ? Radi li ti otac ? A majka ? Imate li kuću ili stan? Gdje živite?
                           Gdje rade? Sta rade?
                       I na kraju :”Pozdravi majku”
 Ljudi nose dvoglede kako bi mogli gledati ko prođe I šta je obukao. Dubinsko skeniranje . Vjerojatno I kad pričaš , nagnu se da vide imaš li krajnike . I onda :”Slanje!! Copy and paste 30 drugih komšja. Bog zna šta bi dali da im neko pošalje nalaze da to doktori mahalaši pogledaju da vidi imaš li kakvu bolest pa a mogu reći :”Zaraza”. Nema veze da li je to zarazno , bitno je reći :”Znaš one tamo . Oni imaju ovo , ono



           Ili ono :”Mama odo do pijace da kupim kruške I jabuke”
        Ispeglana kosa , Lepa Brena , kilogram maskare , pudera ,sjena , štikle .            

                  A kada navečer šetaš centrom od 30 metara:   
Haljina od 200 E , štikle , I tako da izvinite “guzlaš”(riječ koju sam ja izmislila za djevojke koje hodaju ko krave - jedna strana lijevo , druga desno) po centru , I ukočiti se vrata jer ti je samo u pozi :Lijevo, desno, kako bi vidjela kako su drugi obučeni , pa ako neka cura ima bubuljicu , ti to sa 30 metara razdaljine vidiš . I onda kad završi centar , ponovno se kamera rotira I opet tako po 5 puta.


Toliko toga stoji iza onoga kad netko kaže :”Balkan primitivan jer svi prljaju smećem , ljudi pljuju po ulici ,psi lunjaju I ujedaju ljude , jer to je ništa , zapravo ništa .       
Ma sve ću vam reći : Ovdje kada netko umre , stavlja se ogrtač preko televizora 52 dana ili se ne pali .Šta ba? Ako se netko nasmije za tih nekoliko dana to je sramota . Onda dođe jedna seljanka - komšinica :”Muž je glava kuće . Ženi je mjesto kod kuće ..”Jaooo...Ovo sve sam nagledala hodajući po ulicama i gledajući komšinice koje dolaze itd. Zašto bih ja te ljude gađala bilo čime da barem pola sata budu u nesvijesti kako ne bi gledala njihovu facu?  
     
Ne mislim ozbiljno , ali sam očigledno sam predozirana time što viđam na ulicama. 

Ovi su bili moji doživljaji prije sedam tako da nem više pesimizma.Hahaha!
Bye!
    

Nema komentara: