ponedjeljak, 21. prosinca 2015.

WINTER EDITION-School outfits +Q&A

                                                        Hey girls ♥
   
  Iskoristila sam priliku da se barem malo danas posvetim blogu,pošto ću naredna 2 dana biti
                                   pretrpana školskim testovima i aktivnostima.

           Iako je danas ponedjeljak(moj najgori dan u sedmici), čim sam posjetila blog,
                                            dočekala me je presretna vijest.
     

                                      Skupili smo 1000 pregleda!

Sa time da imam  blog od 12.11.,to je  prilično dobra cifra.Povodom 1000 pregleda,na blogu imamo Q&A,tako da vas molim da pitanja postavljate do 29.12..Evo i nekoliko uputa:
1.Molim vas nemojte mi postavljati previše privatna pitanja.
2.Možete postaviti koliko god pitanja želite.
3.Pitajte sve ono što vas zanima.
                        
 Danas sam pripremila malo duži post!.U današnjem postu vam donosim 5 zimskih odjevnih kombinacija pogodnih za školske dane.Pa da ne dužim..

Za par dana nam zvanično dolazi zima.Vrijeme je za sve zimske modne dodatke kao što su kape,rukavice, šalovi..Cilj svakog zimskog odjevnog predmeta je da raspolaže sa dovoljno toplote i udobnosti,a sa time mora lijepo izgledati.Evo par modernih i slatkih školskih kombinacija:


Ova kombinacija je preslatka.Kada dođe hladno vrijeme najviše nosimo džempere koji će nas grijati kada se temperatura spusti ispod 0oC.Od svega me najviše dojmio džemperčić.Tako je sladak i raspolaže za toplinom i udobnošću,koji su cilj svakog zimskog predmeta.Može se kombinovati sa bezbroj odjevnih predmeta poput suknji,farmerice,a možete ga nositi kao i tuniku.Tu su crne čizme Timberland. Timberlandice već godinama ne izlaze iz mode i definitivno su jedne od najpopularnijih čizama za zimu.Mogu se nositi uz razne odjevne kombinacije.Kapica i rukavici su preslatki i apsolutno se slažu sa jaknom i pantalonama ,kao i džemperom.Nisam željela pretjerivati sa prekičastim ruksacima.Ruksak je jednostavan i savršeno se uklapa sa jaknom.Jakne je topla i moderna,i savršena za hladne dane.Kombinacija me oduševila.
Ocjena:10/10
 
Ova kombinacija je prekrasna.Od svega mi se najviše dopada džemper.Opsjednuta sam ower-size džemperima, i ne postoji kombinaciju ,koju mogu napraviti bez njih.Malo mi smeta presvijetla boja jakna,mada sam je stavila da ne bi kombinacija bila monotona,u crvenoj ili crnoj nijansi.Kapica je preslatka.Tufnice nikad ne izlazi iz mode.Čizimice su pogodne za hladne zimske dane sa puno snijega,i prelijepo stoje iz ostale odjevne predmete.
Ocjena:9/10
Nadam se da vam se dopao moj post.Komentarišite i ne zaboravite napisati pitanja.



      
        
                    

3 komentara:

Unknown kaže...

Super post ♥
odlična ideja ♥
Kako si napravila ovakav pokazivač miša?
Koliko imaš godina?
Tko ti je najdraži bloger?
Pogledaj moj blog ako želiš http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

Hana kaže...

Čestitam ti na 1000 pregleda,u tako kratkom roku xD.
Evo nekih pitanja kojih sam se sjetila od ovog trenutka:
-Koliko imas god?
-Gledas li neke youtubere?Ako da koje??
-Gdje zivis (u kojoj drzavi)??
-Zasto si napravila ovaj blog?
-Koje blogove čitas??

Eto nadam se da nisi perimtimna.Ako jesu nemoras odgovoriti na sve.
Mozes samo neke.
Inace samo nastavi sa blogovanjem,sigurna sam da ces daleko dogurati.

P.S blog ti je svarseno uredenj!!!!!!!

Unknown kaže...

Super post! Q&A :U koji post si najvise ulozila truda?

Moj blog:http://michea123l.blogspot.rs/