nedjelja, 10. siječnja 2016.

Winter Outfits Ideas-Polyvore

                                                                Zdravo svima!         

           Evo I mene!Žao mi je što malo kasnima sa postom,uspavala sam se:).Željela bih se zahvaliti na 1300 pregleda,samo tako nastavite!Ovih dana imamo I vise komentara I pregleda,i ne mogu vam reći koliko sam sretna zbog toga.Cilj mi je da skupimo do kraja mjeseca 2000 pregleda,i nadam se ćete mi pomoći u tome.Danas ću objaviti I jedan bonus post!Želim vas I obavjestiit da ćete sve bonus postove moći čitati tačno oko 18:00,čisto da znate.Da ne dužim.....    
Nakon dužeg vremeskog perioda,napokon sam pripremila I jedan outfit post.Pripremila sam 2 kombinacije pogodne za svaku priliku u zimskog periodu.Zima je davno počela,I temperature se spuštaju ispod nule.Odjeća se počela znatno razlikovati od jesenje odjeće,I nema šanse da izvučemo koji odjevni iz jesenje kolekcije.Iako se moramo utopljavati za ovakav vremeski period,to ne znači da naša odjeća mora  odjeća izgledati neugledno.Kombinacije sam  pravila na online shop-u Polyvore.Evo par slatkih I toplih zimskih kombinacija:
 
1)
 
Ova kombinacija je očaravajuća.Tako je preslatka I jako mi se dopada.
Svi mi sigurno volimo džins pantalone,koji se mogu kombinovati sa gotovi svim odjevnim predmetima.. Ipak,džins je pogodniji za "osunčana godišnja doba",a za hladnije I "složenije" sezone su pogodniji nešto složeniji krojevi pantalona poput pantalona sa visokim strukom.Pantalone sa visokim strukom su predivne,I pretražila sam svaku trgovinu moga grada,ali ih nažalost nisam pronašla.Oni spadaju u must-haves predmete ove sezone.Panatalone sa visokim strukom su jako tople ,i prave se od različitih materijala i od različitih boja.Također,ove pantalone vizuelno izdužuje noge i izgledati ćete vitkije.Odabrala sam ovaj tačkasti kraći džemperčić,koji se savršeno uklapa uz panalone.Tačkice i pruge su u modi i možete ih pronaći na gotovo svim odjevnim predmetima.Također sparila sam i tačkastu preslatku maskicu za  mobitel I  narukvicu .Uggsice su dugovječan modni trend ,ponajprije zbog udobnosti i topline.Pogodne su za suho vrijeme.Ove Ugg čizme su preslatke i savršeno se uklapaju uz ostatak kombinacije.Tu je i kapica,koja osim što pridonosi toploti,uklapa se uz ostatak kombinacije i savršen je modni dodatak.

2)

Kombinacija mi se jako dopada.Karirane košulje su komad odjeće koji morate imati za hladnije dane.Možete ih kombinovati na bezbroj načina.Imam ih jako puno,i nikad mi ih nije dosta.Kombinuju se i sa suknjama,džemperima...Kao kod ove kombinacije,možete preko košulje obući neki džemper,i ostvariti neki elegantniji izgled.Džemper je jednostavan i elegantan,i lijepo se uklapa uz ostale odjevne predmete.Obuća sa punom petom je popularna kod tinejdžera.Čizme su prelijepe i peta nije previsoka.Udobne za hodanje i jednostavno prekrasne.Imam jedne slične,i preporučujem ih svakome.Ogrlica je prelijepa i elegantna i uklapa se uz džemper.Torbica je jako elegantna .Džins "razbija" dojam elegantne kombinacije i savršeno se uklapa sa košuljom.Kombinacije je predivna i možete je nositi i na svečanijim prilikama uz neke druge pantalone.Jedina primjedba je to što bih rado zamjenila ovaj džins za neke elegantnije pantalone,da ne dolazi do mješanja sportskog i elegantnog stila.
3)

Kombinacija je preslatka i moderna.Majica je predivna.Voljela bih da je boja pantalona za nijasnu tamnija,mada nema veze.Od svega mi je najslađa maskica za telefon koja se uklapa sa ostalim odjevnim predmetima.Kapica je lijepa,a tufnice su u modi.Možete ih pronaći na mnogim odjevnim predmetima.Čizme su moderne I najviše mi se dopada ova peta,koja je pristojne veličine za naš uzrast.Kombinacije nije loša,mada mi nešto nedostaje.Minđušice su jednostavne I lijep su dodatak.


Nadam se da vam se dopao post.Postavljate pitanja za Q&A.
Bye!






 

1 komentar:

Unknown kaže...

Ajme kombinacije su super ♥
Bilo bi odlično kada bi stavljala svoje slike ♥
MIslim da bi se i drugima svidjelo ♥
http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/