subota, 9. siječnja 2016.

Kako provesti zimski raspust?

                                                                Zdravo svima!


 Evo mene opet!Od kako mi se kompjuter  popravio  nisam ga ni napuštala 1 sat,osim spavanja.
Prije nego što počnemo ,želim vam naglasiti da ćete ,barem preko  raspusta,moći čitati postove svaki dan u jutarnjim satima,sa time da želim naglasiti ovo jutarnjim,jer kod mene se pomalo jutro I podne miješaju,jer ustajem u 11 sati Xd.Žao  je što kasnim sa pisanjem ovakvog posta.Nisam  imala mogućnosti da ga ranije napišem.Škola je napokon završila,i nakon svih školskih muka ,koje smo proživljavali,došli su I ti dani ,koje sanjam ,dani raspusta.Ipak,sve švo je lijepo kratko traje,pa će tako proletiti I zimski raspust,a mi nećemo ni primijetiti.

 
Za razliku od ljetnog raspust,vremenski uslovi su ograničeni,pa je potrebno se bolje organizovati,jer nemamo mogućnosti raditi stvari koje smo radili tokom ljeta.Pa zato,kako nam ne bi zimski raspust prolazio u "blejanju" u TV I "smaranju " na igricama,Facebook-u ili kompjuteru,donosim vam par zabavnih načina kako upotpunosti iskoristiti zimski raspust.

1)Odlazak na klizanje



Možete ići sa prijateljima ili porodicom.Ukoliko ne znate klizati,možete ići I na časove klizanja,što isto upotpuniti vaš raspust.











2)Igrajte se u snijegu


Pozovite prijatelje I zabavite se..Možete praviti snješka bijelića,ili se grudvati.Biti će zabavno.Pošto kod nas ima sve manje snijega,možete ići na neku planinu.Možete se skijati I sankati.Uživajte I iskoristite zimski raspust.

3)Očistite I preuredite sobu



Iako svima nama čišćenje nije omiljeno,ponekad može biti I zabavno.Uredite svoju sobu pomoću par slatki dekoracija.Ne morate ih kupovati,već možete pomoću par slatkih DIY projekata,koje sami napravite,dobiti izgled sobe,kakav ste željeli.Što se tiče moje sobe,tu sumornost I dosadu,koja vlada u njoj ,ću "razbiti" sa par stikera za zidove ili ću sama napraviti DIY dekor.Ali prvo što ću uraditi će biti raščišćavanje nepotrebnih papira,sveski I ostalih stvarčica.

4)Otputujte negdje


Promijena će vam sigurno godini.Odmoriti ćete se I opustiti.Možete otići na skijanje u obližnju državu ili napraviti neki veći korak,otići u neku nepoznatu državu I upoznavati se sa njihovom kulturom I tradicijom.


5)Pišite dnevnik

Iskažite sva svoja osjećanja ,pa I neke posebne događaje kroz svoj dnevnik.Goditi će vam,ukoliko sa nikim to ne želite podjeliti.

Nadam se da vam se dopao post.Postavljajte Q&A PITANJA.Bye!

2 komentara:

Unknown kaže...

Super post ♥
Sviđaju mi se ideje štor aditi preko praznika,no meni u ponedjeljak počinje škola :(
http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

Forever Blog kaže...

I ja sam davno uradila post na ovu temu! Veoma lijepo pišeš.
xoxo ♥
✨ forever-blogm.blogspot.com ✨