petak, 8. siječnja 2016.

BONUS POST-How to lose weight?

                                                                    Zdravo svima!
             
                          
                Hehe,evo mene opet.Ni ova 3 sata poslije objavljenog posta nisma bila mirna.
              Za koji mjesec ću vjerovatno  morati ići na odvikavanje od bloga.Šta ću,kad sam
        opsjednuta.Haha,da ne dužim I ne blebećem glupostima,već da pređemo na temu posta.
              U ovom postu vam donosim par zabavnih načina kako lako smršaviti.
 
 
Većina djevojaka teži ka nekoj idealnoj liniji,za koju vjeruju da se može postići samo jednim načinu-dijetom.To zaboravite.Izgladnjivanje vam neće pomoći-osim da se samo mučite.Iz ličnog iskustva,ja sam smršavila,a nisam ni htjela,jednim načinom..Nekada sam bila opsjednuta Stardoll-om,te sad blogom.Provodila bih 10 I vise sati,odnosno bih ustala I započela dan sa blogom,i zaspala sam Stradoll-om.Pri tome nisam imala želja za jelom,tako da sam za 1 mjesec smršavila 6 kg.I prije mršavljenja sam imala normalnu težina 59kg sa time da sam imala priličnu dobru visinu,pa je to bila idealna težina.Trenutno sa 53 kg izgledam mršavo,ali ne baš previse.Ovo baš I nije dobar način,mada sam nenamjerno smršavila.Glad čovjeka čini nervoznim, no izgubiti kilograme možete i bez izgladnjivanja! U nastavku vam donosim par savjeta kako izgubiti kilograme bez dijeta:


 
1)Vježbanje

Kako bi bili zdravi i u dobroj kondiciji, te na ispravan način topili višak kilograma, važno je da vježbate i to je prvo i osnovno u rješavanju viška kilograma. Ukoliko do sada niste vježbali, započnite sa umjerenim vježbanjem, ali trebate vježbati redovito i na duge staze. Čak i kada izgubite višak kilograma, ne smijete prestati vježbati jer će vam se kilogrami u protivnom samo vratiti.

 
2)Jedite sve,ali u manjim količinama.
Nemojte prestati jesti namirnice koje volite,jer će ih zabrana tjerati da ih jedete.Jedite ih u malim količinama.Jedite sve,ali umjereno.Hranite se što zdravijom hranom.Unosite što manje ugljikohidrata.Ugljikohidrati su šećer I škrob.Šećer jedino daje brzu energiju, s naglaskom na brzu, jer ono što trenutno ne stignemo potrošiti za energiju, tijelo pretvara u mast i sprema u masnim zalihama kao rezervu energije ”za kasnije”. Tako se samo debljamo.Zamjenite bijeli hljeb za integralni hljeb.Unosite što vise  žitarica.Nemojte pretjeravati sa jelom,već jedite vise puta pomalo.
Unosite što vise voća I povrća.
 
3)Unosite što vise vode.
Ukoliko prije obroka popijete 2 case vode svaki put,možete smršaviti I do 2 kg.To je odličan način za mršavljenje.Ne gubite ništa a kilogrami se tope.Unošenjem vode prije jela smanjujete apetit.
 
 
4)Trenirajte neki sport.
Bila to košarka ,odbojka,football ili plivanje dobro će vam doći .Treninzi ,koji bi trajali barem 2 puta sedmično,će biti efikasni ka ostvarenju vašeg cilja.Pogotovo predlažem plivanje ili odbojku iz ličnog iskustva.Bavila sam se 2 godine odbojkom,te planiram opet nastaviti,i vjerujte mi to je izvrstan način da smršavite.Osim nekog sporta možete I dnevno uraditi do 20 trbušnjaka,koji će vam smanjiti obujam struka.
 
Nadam se da vam se dopao ovaj post!Komentarišite !Koji je vam najbolji način mršavljenja?Ne zaboravite postaviti pitanja za Q&A! 
                                                
                                                                Bye!

 
 

 
Objavi komentar