ponedjeljak, 18. siječnja 2016.

Crazy dying hair-YES OR NOT?

                                                         Zdravo svima!

Evo I mene!Iako se nisam nadala da ću pisati post danas ,opet sam pala na kušnji.
Željela sam barem danas "odmoriti" oči od kompjutera I zabaviti se sa drugaricama,mada
opet ništa,a I ovako vani jako snježi,tako da bih opet ostala kod kuće.Vjerovatno sutra neće
biti postova,već prekosutra će post biti objavljen u 09:00.Hvala vam na  1950+ pregleda.Brzo nam broj pregleda raste,I za otprilike 2 dana skupimo 250- 300 pregleda.To je sjajno.Kao što vidite svaki dan mjenjam izgled bloga.Koliko god se trudila ka ljepšem I profesionalnijem izgledu,sa 1950 pregleda niko ne može blog shvatiti  ozbiljno.Zato želim da barem u roku od 2 mjeseca skupimo 5000 pregleda,tako da to bude  neka pristojna cifra,a mislim je to I moguće.Također,hvala vam od srca na svih 30 članova,I obavještavam sve one koji nisu član bloga,da se učlane jer sigurno ću vam uzvratiti,ukoliko napišete u komentarima link bloga,jer ja ovako nikad ne gledam ko mi je član bloga.
           
              Da ne dužim...

              
Plava,roza ili ljubičasta?Otkačene nijanse sve vise dominiraju svijetom.Postale su najpopularniji  trend širom svijeta.Mada ukoliko želite neku ludu boju kose,potrebno je mnogo hrabrosti,te mnogo novca.Uz to potreban je I dobar frizer,kako ne bi se vraćali kući plačući,iz ličnog iskustva.Pogotovo nikad nemojte pokušavati farbati kosu kući u ovakve nijanse.Nije sigurno farbati kosu kući ni u nijanu do dvije od tvoje boje kose,a kamo li izbjeljivati kosu.Više puta sam se gadno zeznula u vezi farbanja kod kuće,i zbog toga I danas prikrivam spaljene djelove kose.A još što postaje ironija,jeste da sam slučajno izbjelila obrve,farbajući kosu.Željela sam stavljati tamno-plave pramenove,i kupila sam Préférence Glam Lights br 1. paket za nanošenje pramenova kod kuće,i odabrala sam svijetlosmeđe do tamnoplave pramenove,a danas hodam sa bojom kose sličnoj boji starog zlata.Zato vam preporučujem da se držite podalje od farbanja kod kuće,i ukoliko želite napraviti drastičnu promjenu posavjetujte se sa više frizera.Budite sigurni da ukoliko imate tamno-smeđu do crnu boju kose,neku svijetlu boju kose ili otkačenu nijansu,nećete moći postići bez zastrašujućih postupaka izbjeljivanja.Navela sam vam par kratkih savjeta na šta trebate sve biti spremni kada je riječ o drastičnom mjenjanju boje kose,a evo I par trend ludi nijansih,za kojima svi čeznemo I još nekoliko savjeta:
 
Boja se veoma brzo ispire .To neće dugo trajati.Govorimo o ludim bojama poput ljubičaste,plave,ružičaste,zelene,a ne o nijansama plave ili smeđe.Većina otkačenih nijansi se jako brzo ispire u roku od 2-6 nedelja,mada morate biti veliki sretnik ukoliko vam boja potraje do 6 nedelja ili rijetko koristite šampon.Morate paziti jer određene boje jako brzo blijede I za odabir prave farbe je potrebno mnogo iskustva I vještine,pa zato se treba posavjetovati sa frizerima.Morate paziti I na izrastak,i potrebno je redovno farbati izrastak.Farbanje uzima jako puno vremena,i ukoliko se farbate u salonu moguće je da sjedite najmanje oko 2 sata,ali u rijetkim slučajevima ,već otprilike od 2-10 sati.Morati ćete farbati kosu svaki mjesec ili mjesec I pol ,ukoliko želite zadržati boju kakvu ste imali tokom prve sedmice,ili samo farbati korjen kose.

Farbanje kose u lude boje je jako skupo,i I mora se ponavljati svaki mjesec.Kako bi ofarbali čitavu kosu potrebne su 2-3 boce boje.Morate I izbjeljivati kosu ,što je veoma štetno za kosu.Uz to nikad ,nikad I nikad nemojte farbati kosu par dana prije nekog posebnog događaje I prilike,na kojoj se morate pojaviti,osim ako želite izgledati kao klaun.Postoji velika šansa da će se boja morati popravljati I biti će potrebno novo farbanje.Ostavite vremena kako bi se stvari mogle "popraviti",ako što pođe krivo.To jako puno oštećuje kosu ,mada sve zavisi od izbjeljivanja I vaše prirodne boje kose.Barem meni nakon izbjeljivanja kose ,kosa je po dodirom bila kao metla.Morate koristi određene vrste šampona kako bi vam se kosa opravila od takovog poduhvata.Što se tiče ovakvih boja kose očaravaju me,ali nisam toliko hrabra da bih pokušala tako da ću za par mjeseci pokušati se ofarbati u neku "skuliraniju" nijasu poput svijetlo- plave sa bijelim ombrama ili ombrama boje leda.Oduvijek mi se dopada boja leda I najradije bih ofarbala čitavu kosu u tu boju.Dopada mi se I boja kose Ariane Grande iz spota pjesme"Focus",mada kao što sam rekla nisam dovoljno hrabra,a isamo farbanje u plavu boju je preveliki korak ,I plarinam ga za   na moj rođendan u maju.


                                        Kako vam se dopadaju otkačene boje kose?
             Da li ste ikada pokušali napraviti neku drastičnu promjenu boje kose?
      Da li bi imali hrabrosti?Komentarišite I podjelite iskustvo!Kako vam se dopao post?
                                                                      Bye!

                    


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


            

Nema komentara: