nedjelja, 17. siječnja 2016.

Nesanice-Što bolji san,to ljepši dan.

                                                           Hey,ljudi!Dobro jutro!
             
              Pa,kako ste mi?Vjerojatno dok vi ovo čitate ja trenutno" hrčem" u toplom krevetu zamotana toplim ćebetom.Bla,bla...Kao što vidite postavila sam raspored objave posta,tako da će te svaki post moći čitati u 06:00.To mi se čini najbolji period,tako da bih imala čitav dan na rapolaganju za objavu narednog posta za idući dan.Imam velikih problema sa nesanicom,I vjerovatno sam sinoć jako kasno legla(trenutno je oko 8 navečer,ali ja već mogu predvijeti koliko ću se mučiti kako bih zaspala).Razgovarala sam sa jednom liječnicom ,koja mi je rekla koliko puno razloga utiče na nesanicu.Problemi sa spavanjem zajednički su gotovo svima.

Bolji san -ljepši dan

Evo par savjeta,koji će vama uveliko pomoći:

1)Čačkanje po mobitelu prije spavanja.Udaljite mobitel od sebe,što dalje...

Svi to radimo,ne znajući kakav problem to prouzrokuje.Korištenje mobitela neposredno prije spavanja utječe na naš mozak I tijelo.Naime,mi izlažemo svoje oči snopu fotona sa ekrana koje našem mozgu poručuju da još nije vrijeme za spavanje,.Zbog toga idemo spavati sve kasnije,a za 95% ljudi na svijetu je potrebno spavati 7-9 sati,dok samo 5 % je dovoljno manje sna.Premalo sna utječe I na hormone inzulin,koji reguliše metabolizam,pa se tako I lakše debljamo,a I na pamćenje te razinu stresa.Zato je potrebno barem jedan sat prije spavanja ne koristiti mobitel I laptop.Također,zbog problema sa nesanicom,spavate kratko,te tako se I slabije izlučuje hormone rasta.Imate četiri ciklusa sna,te u ciklusu dubokog sna,zbog kojeg je bitno što duže spavati,se izlučuje hormone rasta.Kod odraslih on poboljšava metabolizam,dok djeca koja uskraćuju svoj san,postižu manje izlučivanje tog hormona,te  zato mnogo sporije rastu nego što bi trebalo,te su niži.
2)Nemojte pretjerivati sa večerom.




Ako idemo spavati siti, naš želudac može stimulirati moždane valove, a to može rezultirati noćnim morama. Nezdrava hrana potiče nemirne snove.
Večerajte prije 19 sati. Nemojte gutati velike komade,već male komade prožvaćite 15 puta prije gutanja.

3)Krevet...

Neudoban ležaj može biti razlog nesanice.Madrac može biti jako veliki trošak ali važan je i jastuk, koji bi trebao podržavati glavu i vrat u liniji s kičmom.

4)Vježbanje


 
Haha.Fizička aktivnost svakako je dobra, međutim neposredno prije spavanja može imati kontraefekt. Intenzivne vježbe mogu itekako razbuditi, pa jednodnevnu rutinu vježbanja bolje pomaknuti koji sat ranije.


5)Pojedite banana

Za što bolji san pojedite banana.Ona ima umirujući efekat,I brže ćete zaspati.Izbjegavajte kofein.

6)TV uređaji


Televizoru nije mjesto u spavaćoj sobi. Ta prostorija jednostavno mora biti rezervirana za odmor i san.Iako većina soba ovo tvrdi,zavisi od osobe do osobe.Ja bez nekog filma ne bih zaspala ni do jutra.Mene Tv uspavljuje,ali to nije slučaj kod svih.Također čist I uredan prostor pospješuje san.


To je bilo to!Nadam se da vam se dopao post!Komentarišite !Da li imate problem sa nesanicom?
Bye!
Objavi komentar