petak, 15. siječnja 2016.

Unusual pets!

                                               Zdravo svima!/Hello everybody!

Žao mi je  što jučer nije bilo klasičnih postova, mada nisam imala inspiracije I ideja,tako da sam htjela ostaviti vremena kako bih napisala kvalitetan I koristan post!Jednostavno mi ne ide pisanje tema,za koje ni sama ni sam zainteresovana I koje su mi dosadne.Naravno sve teme  koje   mi se dopadaju su pomalo opširnije I treba mnogo vise vremena  uložiti u njih,tako  da vjerojatno sutra neće biti postova u jutarnjim satima,već bi promijenila taj termin u  vremenskom razdoblju 15:00-18:00.Razmišljala sam o I pisanju postova na engleskom,a ne toliko zbog čitaoca,već vise radi sebe.Engleski mi ne ide dobro,koliko god dobro znala gramatika,pa bih zato počela pisati,kako bih usavršila engleski jezik.Zato sam željela tokom ovog posta pokušati pisati na na engleskom ,kao naravno I na bosanskom,kako bih vidjela koliko je to zapravo teško.To jeste zahtijevno,ali nadam se da bi mi I pomoglo.Joj,koliko sam odužila,nego da skratimo I počnemo  sa postom....



Bosnian version:

Stavite nastranu klasične ljubimce poput mace,pase,ribica ili ptičica.Egzetične ljubimce ,koje ste nekad mogli gledati samo iza rešetaka zoološkog vrta,sada mogu biti sa vam u susjedstvu.Ja sam veliki ljubitelj egzotičnih životinja,te sam oduvijek željela eku takvu životinju,ali pošto ne živim kući,to je skoro ,pa nemoguće.Velikih sam ljubitelj životinja,I da vam počnem nabrajati šta bih sve željela imati,srušili biste se.Ali biti ću iskrena,I nabrojati sve moguće ljubimce,koje bih željela imati,pa makar pomislili da želim biti farmerka Xd:

English version:

Move aside dogs, cats, and fish! Now a days zoos aren’t the only place you will find wild and exotic animals.You may be able to find one in your own neighbourhood!I am a great lover of exotic animals
and i always want to have exotic animals,but i don't live in house,and this is not impossible.I have a long list with unusual animals,which I want to have..and let's goo..


Jež/Hedgehog

Bosnian version:
Jao,čitava sam se rastopila,kada sam ugledala ovu sliku.Tako je sladak.Ježevi su predivni ljubimci I nisam viđala da se prodaju u BiH,ali jesam u Crnoj Gori.Željela sam nabaviti jednog,ali ne bih ga mogla prenijeti preko granice.Lako se mogu pripitomiti,I žive 5-9 godina,što je prilično dobro,mada bih ja voljela imati ljubimca koji bi živio I do 100 godina..Dosta mi je vise boli za svim ljubimcima,koji su mi uginuli,I tražila sam nekog dugovječnog ljubimca.Više nisam spremna podnijeti smrt svog ljubimca.Moj ljubimac je uginuo prije par dana.Nego da  vise ne pričam o takvim stvarima,jer mi je I ovako teško.Jedino što mi se ne sviđa je to što veći dio dana spavaju.

English version:

This Hedgehod is so cute.Hendgehods are wonderful pets,and I never saw theirs in BiH,but I saw in Montenegro.I wanted to buy one in Montenegro,but I couldn't  cross the land borrders.They can easily be tamed.They living 5-9 years,but  I would prefer to live 100 years.The hedgehog is nocturnal, coming out at night and spending the day in  sleeping .

Patuljasta koza/Pigmy goat


 
Bosnian version:

Svaki put kad pominjem ove koze osjećam se nekako kao farmer,ali što ću nema mi pomoći.Preslatke suuu...Maštam da ih imam u stanu,i znam da sam luda,ali slađe su od bilo kojeg psa ili mace ,pa čak I od mojih omiljenih zečeva.Mislim da nikad niste čuli da bi neko želio imati kozu u stani.Pa pogledajte ovu malu kozu sa crno-bijelom dlakom.Kada je gledam oči mi se napune suza,koliko je slatka.Med je.Pogotovo ta mala čupava glavica,joj...Luda sam.Pomalo me je bilo sramota da napišem na stranici "O meni",da I je zapravo o ovo najdraža životinja,pa sam stavila da je zeko,ali znajte maštam o ovoj kozici,i ne postoji zeko,koji je slađi od njih.Kada bih barem imala dvorište,bez obrzira na sve bih udomila jednu ili dvije.


English version:
These goats are the cutest animals on Earth.I always wanted to have one or two in my home,but I hadn't garden.I now,I am crazy,who wants  to have goat as a pet?The goats are cuter than dogs,cats,rabbits.The pigmy coat has got small head,small body,a this small is very sweet. They are fun, friendly and easy to keep.

I hope you will liked post!Please comment?
Nadam se da vas dopao post!Komentarišite!Imate li vi nekog neobičnog ljubimca?

Nema komentara: