četvrtak, 14. siječnja 2016.

Banner Requests

                                                            Zdravo svima!
             
                    Evo I mene!Poprilično kasno objavljujem post,mada sam se željela malo odmoriti od blogova I poraditi malo na svom životu,sem virtualnog svijeta.Danas neće biti klasičnih postova,koje viđate na mom blogu,već sam pripremila kratki post od par I sličica I jedno obavještenje.Ukoliko niste primjetili ,kada sam tek otvorila blog,nisam pisala ništa o sebi,pa sam sada napravila karticu" O meni",na koju možete kliknuti I dobiti nešto najosnovnije što trebate znati o meni kao blogerici.Također donijela sam I odluku.Na blogu imamo Banner requests,odnosno ukoliko želite dobiti besplatan banner,koji ja pravim ,samo mi se obratite putem gmail-a ,I vaš banner će biti gotov u roku od 1-2 dana.Ostale podatke pogledajte na stranici "Banner request",a danas sam I napravila par reklamnih banner-a:



To je to!Da li vam se dopadaju banneri?Da li ćete se prijaviti?BYE!
 

Nema komentara: