srijeda, 13. siječnja 2016.

DEBATA#1-Nargila I"Užitak" štetan po zdravlje

                                                               Zdravo svima!

                                       E,pa evo I mene!Žao mi je što jučer  nije bilo bonus postova,
         ali vjerujte mi nisam imala nimalo inspiracije I ideja za taj post.Možda I ukinem bonus
                postove,pošto mi je ipak pomalo I previše objavljivati  2 posta dnevno.

 
Vjerojatno ste čuli za nargilu ili takozvanu šišu.U BiH vlada zaraza nargilom,I sve veći broj mladih je puši.Ukoliko niste čuli za nargilu,a mislim da nema takvih,objasniti ću vam šta je zapravo to.
Nargila je aromatični duhan,I njena jedna doza zamjenjuje 20 cigareta.U mom razredu barem je 50-60% djece,a mislim I da je I vise ,probalo pušiti nargilu.Nargila barovi su prepuni,I ima ih sve vise.
Svakodnevno se u nargila barevima proda I do 80 doza nargile,koji se puše jedan sat!
                                                                 

Nargila-štetna ili ne?                                                                                                                                                                      


Nargila utiče po zdravlje ljudi,a najviše na pluća I mozak.Izaziva ovisnost!
Jedna djevojčica se nakon konzumiranja nargile,pa čak I unesvijestila.Prestanak  djelovanja supstanci koje nargila sadrži izaziva glavobolju,pomanjak koncentracije,napetost..
A također postoje I druge opcije pušenja nargile.Ne mora se pušiti duhan,već se mogu uzeti neke biljne alternativne opcije,koje su odlične za tijelo.
Kod hroničnih konzumera nargile rizik za dobijanje raka se znatno povećava.

Ja sam nekada imala želju probati nargilu,mada sada se apsolutno protiv tome,i drago mi je što nisam.
Nažalost sve je vise mojih mojih drugarica I drugova iz odjeljenja I iz škole koji jako često odlaze u nargila barove.To im je postala svakodnevnica.Čak vise,roditelji pojedinih I znaju za to,i to odobravaju.U BiH,pogotovo u glavnom gradu,Sarajevu,na Baščaršiji imate nargila barove na svakom koraku.u BiH nema nikakve zabrane o pušenju nargile ispod 18 godina.

                 
               Nadam se da vam se dopao post!E,sad da čujem vase mišljenje!                                         
                                                  
                     Da li odobravate da se zabrani nargila mlađim osobama od 18 godina?
                                          Da li nekada probali pušiti nargilu?
                              Da li neko od prijatelja ili iz razreda puši nargilu?
                                       Vaše mišljenje o pušenju nargile?


         Obavezno komentarišite, I podjelite iskustvo,ukoliko ga imate,u vezi pušenja nargile!Bye!
 

Nema komentara: