subota, 20. veljače 2016.

Music is magic | My playlist


                                                                      Zdravo svima!

Vjerojatno me danas niste očekivali,ali sam se neočekivano odlučila da napišem jedan postić,tako da sam sada tu.Primijetili ste da sam promijenila izgled bloga,i željela bih čuti vaše mišljenje,pa vas molim da komentarišite.Vjerojatno ćete tokom naredne sedmice moći viđati  na mom blogu malo egzotičnije postove,i vjerojatno ću napraviti chat na blogu.Nadam se da će vam se dopasti,sa time da chat neće biti onako ,bez razlog dodan blogu,već imam neke planove sa njime,koji će znatno poboljšati blog.Današnji post neće biti samo sažet od moje playliste,već ću prilagoditi temu sebi,kako se ne bih sačinjavao od mojih 10 najdražih pjesama i kraj.Pa počnimo:
 
Kao što sami svi znamo,muzika osim što nas "razdrma " I prija nam za  slušanje, utiče kao lijek.Ja iz ličnog iskustva ,svaki put kad "pokisnem" pustim neku od svojih najdražih pjesama,I zaista se osjećam kao da sam u oblacima.Treba imati možda dosta strpljenja ,kako bi se pronašla takva "magična" pjesme,jer barem meni,jedna pjesma,za koju mi trebaju sati kako bih je otkrila,ne" djeluje" uvijek,već određeni period,a onda opet moram tražiti I tražiti dok ne pronađem odgovarajući lijek:)...Što je još čudnije ,neke od ovih pjesama nisu tako poznate kao pjesme od Selene ,Adele I  ovih poznatih pjevača,za koje su svi čuli ,ali me sto puta vise oduševljavaju I mnogo su djelotvornije.
 
Muzika je zaista čarobna,I djeluje kao droga.Ja jedne minute plačem,I pustim neku pjesmicu,i u trenu se počnem smijati I pjevušiti.Ona samo ne prija ljudim već se I biljkama I životinjama.To je nevjerovatno.Zato evo par pjesmica,koje su meni pomogle :
 
1.Rachel Platten - Fight Song
 
Ovaj pjesme je kao lijek,ali lijek koji nije za dugoročnu upotrebu.U zadnje vrijeme nije tako djelotvorna ,ali joj moram zahvaliti za protekla 3 mjeseca:)Još djeluje ,ali ne kao na početku,ali sam još ovisnik  o ovoj pjesmi.Pjesma je super,i možda se vam ne bude činila nešto,ali zavisi od osobe do osobe.Za neke pjesme od ove pjevačice možda niste čuli,ali izbacuju iz takta na pozitivan način.
 
2.Sabrina Carpenter - We'll Be the Stars
 
Upravu slušam ovu pjesme,i osjećam se zaista kao na oblacima.Pjesma je fantastična,kao I Sabrina.Zaista njene pjesme su odlične I poboljšavaju raspoloženje.

3.Sabrina Carpenter - The Middle of Starting Over
Možda se ova pjesma nekim čini bezveze,ali mene je ona pola godine obarala sa nogu.Osjećala sam se kao na oblacima,i sada me drži.Volim slušati Sabrinu Carpenter.i zaista je pretalentovana I većina njenih pjesama je odlična.Samo se trebate uživiti u ovu pjesme,i sve što govorim će vam biti jasno.Pjesma je puna života ,I čini one koji je slušaju takvima:)
4.David Guetta - Titanium ft. Sia
Sia mi je definitivno najdraža pjevačica,I zaluđena sam njenim pjesmama.Nisam željela da mi se jedna pjevačica ponavlja 3 puta,pa nisam stavljala njene pjesme ,ali pjesma Chandelier je fantastična,pa čak mi se možda vise dopada od ove,ali sam se ipak odlučila za ovu.
5.P!nk-Try
Većini mog društva je smiješno što mene ova pjesma hipnotiše,ali zaista pjesma je super.Zavisi od osobe do osobe.
 
Nadam se da vam se post dopao.Kako muzika utiče na vas?Koje su vam najdraže pjesme?
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nema komentara: