četvrtak, 18. veljače 2016.

The Dark Side of Celebrities | Collab post sa Anom

                                                                Zdravo svima!


Na blogu me nije bilo oko 3,4 dana,što mi je vise sličilo stotini godina,ali eto ,tu sam:)Baš sam poželjela blog i vas,i jedva čekam početi sa učestalim postovima,pošto sam ovih dana skupila toliko inspiracije,ideja i volje za ovaj blog.Odlučila sam što prije promijeniti izgled bloga,i napraviti meni nešto što priliči I ono što sam ja,jer ovaj izgled I sva ova roze boja nisu moj stil.Današnji post će biti jako zanimljiv I nadam se da nikada niste pročitali ništa slično.Još što je bitno jeste da je današnji post collab sa blogericom Anom sa bloga Ana's Life..Post je zaista super,i mnogo smo truda uložile,tako da bi mi mnogo značilo da jednim klikom na njenino ime,posjetite njen blog.Pa krenimo:



Većina mladih osjeti želju za upoznavanje nekih poznatih,koji vremenom im postaju idoli.Ali kada bi se zapitali po čemu,grdno bi se pokajali.Kada sam bila manja,I meni su čak neki poznati bili ,ne baš uzori,ali divni,krasni,a sada kada pomislim...Ne znam šta bih sama za sebe rekla.Prvo što su oni bolji od nas da bi bili netko i nešto u našem životu?

Kome se klanjaju?Britney Spears,po čijim skandalima ,se sve vidi..Iskreno,ovo što ovi ljudi rade,barem meni je odvratno.Drugačije je kada nekoga volite kao pjevača ,a drugo  nekoga kao idol.I da netko tko je popularan zaista dobra i normalna osoba,zašto bi netko bio bolji od vas?


Hajde uzmimo Kylie Jenner.Sa 18 godina ,nema ništa prirodno na njoj,jer je sva plastična..Hajde uzmimo da je netko,pa je ljudi vole,ali ona nije ni pjevačica,ni glumica,baš ništa.Popularna je po skandalima i svojim slikama.A što je najžalosnije,skoro svaka moguća cura bi željela biti kao ona.Tu je i Kendall.Ona jeste možda lijepa i prirodna,i pravi je model,sa time kada kažem pravi ,mislim na to da nije model poput Kim ili tako,već se profesionalno bavi time .Možda se na njoj toliko i ne primjećuje ,ali zato svakim danom primjećujem neke slike na kojima se sramoti,i prikuplja lajkove time što objavljuje izazovne slike.

Nikada nemojte sebe podcjenjivati i smatrati se manje vrijednim od nekoga tko je popularan.Kada se kaže popularan ,to ne znači skoro ništa,zbog toga što se danas postaje popularan rijetko kada na svoj talenat u pjevanju,plesu ,glumi,već i kada su osobe na tome,svojim slikama i skandalima,žele podići svoju popularnost,čime sebe naprave sredstvom za ismijavanje,što je nekima potpuno OK,a ja ih  sama  podcjenjujem i žalim.Ali da se razumijemo,ne popularne osobe,već osobe koje svoju popularnost stiču na skandalima i nepristojnim slikama,.Što bi tamo neka Lady Gaga ,koja svojom "odjećom"(ako se njena odjeća,može okarakterisati kao odjeća) privuče milione ljudi,bila moj uzor?Ona ne bi zaslužila biti cirkuska tačka,a kamo li netko kome se milione ljudi priklanja?


Nadam se da vam se post dopao i da ste razumjeli šta sam htjela reći ovim postom..Šta vi mislite o ovome?Voljela bih čuti i drugačija mišljenja.Da li vi imate uzor,i šta mislite o tome?

Nema komentara: