četvrtak, 7. travnja 2016.

Copy and Paste in real life?

                                                            Zdravo svima!


Opet novi izgled bloga...Pa da li ima 7 dana?Ne mora vas to čuditi,jer je to tipična pojava za neku luđakinju poput mene.Svačega će te se još nagledati:)Eh,pošto postova nije bilo od nedjelje,ja sam toliko poželjela blog,i mislim da sam napokon uskladilo neku ravnotežu između svog života I bloga..Koliko god ovaj post bio moj osvrt u stvarnom životu,gdje nije prošla osoba, a da nije čula moje mišljenje o ovoj temi,ja pišem o originalnosti,a mene muči to što sam vidjela još mnogo ovakvih postova na ostalim blogovima,ali pošto nisam vidjela nijednu ovako otkačenu blogerku kao ja, sigurno neće biti ni približni po sadržaju..:)Pa počnimo:
 
Tipična pojava za naše divne drugarice.Jedna nosi usku 2,3 broja manju majicu ,tako što je utrpa ispod pantalona ,a za sedam dana još 10-tak primjeraka..Da li se možete ikako pojasniti to što je današnjoj djeci u krvi da bude kao ostali I da nemaju ništa drugačije od drugih?
Originalnost je nešto što označava osobu I njen karakter,jer ako niste originalni,I pripadate cjelini,onda nemate ni osobnost ni karakter.Danas većina djece u našoj okolini nisu  pojedinačne osobe ,već jedna cjelina ,čiji mozak radi po principima razmišljanja drugih osoba,dok se oni I ne računaju kao osobe.Kada pogledamo jednu skupinu majmuna,šta oni rade ako jedan uradi nešto što dosad nitko nije uradio?Imitirati će ga,a u tome vidimo  I današnje društvo.


Jer,kopiranje nije kada obučete nešto što je I drugi,jer zar će vaš izbor zavisiti od tuđeg,ali je kopiranje to da vi gradite svoju ličnost na osnovu nekog drugog.Kopiranje nije kada uradite nešto što je I drugi jedanput ,dvaput,ali ne da biste bili kao on ,već jer mislite da je nešto dobro I dopada vam se nevezano uz tu osobu,jer ona nije bitna.Mislim da se ne može nazvati osobom netko tko na osnovu druge ličnosti koja već postoji gradi svoju,i da je tada jedno veliko ništa..


Ja sam sama zavisnik od originalnosti,I imam takvu narav da ako će svi na jednu stranu,ja ću krenuti drugom.Sam ovaj post mi je teško pao,jer su ga već neki odradili,ali ipak sam ja to,i ne zavisim od ostalih I od onoga što drugi rade.
Kada ste u svojoj koži,ne možete biti isti kao drugi,I svakim danom ćete otkrivati ono što ste,dok ako se vidite u tuđoj koži,I osobnosti,vi jednostavne ne značite ništa,jer vi to niste,već netko drugi.Zar nije bolje biti drugačiji  I posebniji od drugih?

 
Zašto ljudi stalno traže nešto što će ih priključiti cjelini,I učiniti nečim što nisu?
 
Valjda vam se dopao post:)Da li kod vas ima mnogo osoba koje kopiraju druge i žive u tuđoj koži?
 

 

Nema komentara: