četvrtak, 21. travnja 2016.

The Liebster Award

      

Zdravo svima!

Iako mi je trebalo 1000 nominacija kako bih uradila ovaj Tag,što inače nisam namjeravala,jer nemam običaj raditi često Tagove,dok nisam hiljaditi put vidjela nominaciju sa bloga My secret world,Ana's life,Forever,Living like V i hvala blogericam,a isto tako ako sam nekoga izostavila,izvinjavam se ,ali vjerujem da su ovdje sve blogerice,koje su me obavijestile za nominaciju.U skorije vrijeme ću što češće objavljivati postove,dok se rezultati već viđaju premda da sam prekjučer imala dva posta.Vau,ne znam kako mi je to pošlo za rukom,ali ću obrzo svaki dan pisati postove,I unaprijediti svoj blog na sljedeći nivo.Premda da ne mogu prestati brbljati i krenuti  sa stotinama pitanja,koja su mi postavljena,mislim da ću ovaj post završiti tek sutra...Juriš!


..................
 

 Koji ti je najdraži parfem koji si posjedovala?



Najviše mi se dopada Yves Saint-Laurent parfem,koji je opojnog mirisa,te je veoma mala količina dovoljna da sve oko vas miriše.



Kada si bacila najviše novca na jedan proizvod?



Ne znam,vjerojatno ako je riječ o mom novcu,,što ne mogu prežaliti jesu bezvrijedne lutke ,dok sam bila manja.



Koji je tvoj najveći cilj koji želiš postići s blogom?


Moj cilj na blogu jeste da na neki način podstičem ljude na razmišljanje o nekim temama,te barem ukoliko ne mogu nekoga osvijestiti o današnjim nenormalnim činjenicama, koje vremenom prihavata  većina,onda  mogu napraviti online dnevnik.

 Što te najviše nervira kada je u pitanju blogganje?

Nervira me to što moje raspoloženje ponekad zavisi I od kvalitete mog posta,te njegovog sadržaja.Sama kažem da ja objavljujem životne postove,a prema tome svaki moj post nosi jednu moju priču u pozadini kroz koju želim  iskazati sve negativnosti pojedinih stavova ljudi,današnjih generacija,dok se u takve postove ponekad uključi bol I izfrustriranost pod tim činjenicama,što može
 dovesti moj post u neki odraz neprofesionalnosti te imam dojam kada ga pročitam da sam imala vise želje objaviti post,makar on bio "fušeraj".

Koja je jedna uspomena u vezi tvog bloga koju nikada nećeš zaboraviti?

 Kada sam, jednog dana vidjela da sam skupila 200+ za jedan dan.Umalo nisam srčani udar doživjela.

. Koji je tvoj posao iz snova?

Jao,kada pričam o tome,kao da sva lebdim.Moja životna želja je postati tužiteljica ili sutkinja,te se uzgred bavim politikom.Ja sada ,kao dijete,se u sve miješam,razgovaram o takvim temama,te uvijek sam svačiji advokat u razredu,dok onda od sreće bi dobila I krila.
.......


---------

 Što ti misliš o tetovažama i da li bi ikada željela imati tetovažu?

  Za razliku od trajnih tetovaža ,privremene su mnogo bolje,te uopšte ne bole.Ja prva bi se izlijepila privremenim tetovažama od glave do pete,dok su trajne,nešto što moramo nositi čitav život,te nam se jednog dana vjerojatno neće dopadati,a skidanje je jako bolno,.

Plastične operacije : DA ili NE? - Zašto?

Osobe koje osjećaju potrebu da idu pod nož radi mjenjanje svog izgleda,mislim da nisu nimalo zadovoljne sobom,te sam jedanput vidjela jednu djevojku.Znači,više je ličila na kinesku jeftinu lutku,koju kad netko pogleda,smuči mu se život.Nimalo ne bih vrijeđala ničiji izled,koji je prirodan,dok nekoga tko je sama sebe uništio poput nje,i kojoj su usta zauzela pola lica,dok joj je lice toliko zategnuto da se ne može prepoznati gdje su joj oči,gdje usta ,i mislim da to zaslužuje,jer je sama sebe uništila.

 Koji je tvoj najdraži film i kada bi mogla glumiti u tom filmu koji lik bi bila i zašto?

Pa ne bih mogla glumiti u tom filmu ,ali mi je najdraži film Titanic.Fantastičan je zaista.Dok film u kojem bi zamišljala sebe bi bio neki akcioni ili horror,jer sa strane onoga tko gleda taj film ne bi mi film bio toliko zanimljiv,ako nema I drugih žanrova filma,dok sa srane glumca ,bih se jako mogla uživiti,te neki takav film bio "Ucjena.Radi se o radi o otmici djeteta,gdje roditelji moraju dati milijune dolara,kako bi bili opet sa svojim sinom..Bila bih otmičar,jer sama po sebi uloga je veoma zabavna I puna avantura,,I obično bih željela glumiti na mjestu nekih likova koji nisu tako omiljeni,ali se radnja vrti oko njih I oni uvijek zadaju poteze.Iako sama kažem da kada bih bila glumica tražila bih uloge sa više posla,ali opet lakše bih obavljala ulogu nekog zahtijevnijeg lika sa kojim se odigrava mnogo avantura I akcije,nego sa nekom ulogom,ali poprilično sumornom.

 Da li imaš neku zanimljivu ili smiješnu (kratku) priču za ispričati (koja se tebi desila)?

Meni se samo dešavaju nezgode,koje su vrlo ironične..Jedanput na času sam pila sok I jela,i kako sam se zezala I nagnula bocu ,a netko je izvalio nešto smiješno,ja sam spočela"rikati"od smijeha,a onda sam se počela gušiti.Onda me drugarica udarala po leđima,pa mi  polomila I  kičmu,pa sam se  sa stolica još  našla ispod stola,kako sam pala na pod.Čak sam jedanput udarila od glavom od komšinicinu  fasadu   od kuće,te mi je naprsla lobanje.Imala sam oko 4,5 godina I željela sam pretrčati cestu,dok se na putu našao auto...Istrčala sam na cestu,pa me još I auto nije pregazio,a onda se glavom zabila od zid.Vjerojatno sam od tada prolupala,pa sam sada ovakva.


Hvala Merimi na nominaciji,te na zanimljivim pitanjima.


Koji je tvoj must-have putni esencijal?

Zaista,nemam pojma.

Navedi tri stvari bez kojih ne bi mogla živjeti osim vode,hrane,zraka.

Kompjuter?Ni minute.Bez jezika odnosno sposobnosti govora?To je za mene kao doživotno mučenje.Bolje sto puta umrijeti ,ali progovoriti koju riječ.I ovako ne zatvaram usta,iiii....Kako sam ovo mogla zaboraviti?Pa bez svoje naravi!Bez traženja pravde,raspravljanja,te  svega što se tiče mene ,ne bih mogla živjeti

Najdraža užina?

Sladoled...Čips I sve nezdravo,ali slatko:)

 The best 5 movies you have ever seen?

"Titanik","Moja Africa","Ucjena","Ljubav nema pravila","Zgodna žena".

Spring or summer? Why?
-----
 

Prje bih rekla proljeće,ali kasniji period,dok je ljeto prevruće,a ima iste mogućnosti kao proljeće.U maju  znaju preovladavati  tako visoke temperature,pa čak I za kupanje,dok su ljeti uslovi ekstremni.


Koji je tvoj najdraži komad nakida?

----------

 


Imala sam ogrlicu sa sovom,koja mi je bila nezamjenjiva,dok je nisam prije par dan izgubila,pa mi je sada srebrni prsten sa slovom X crne boje,i samo mi još treba da I njega izgubim.

Da li si ikada zlostavljana u školi?Ako jesi,kako se to završilo?

Ne,od strane učenika,ali nastavnika  1000 %.I deranje je psihičko nasilje, a to je bio oblik,protiv kojeg se I sada borim,mada to ne znači  da te  osobe prolaze bez ikakvih posljedica.

Šta misliš o globalnom zatopljenju?

  Super pitanje!Mislim da ukoliko se stanje pogorša,da to mogu biti velike posljedice,ponajprije radi različith bakterija I prenosnika zaraznih bolesti,koje hladnoća tokom zime iskorjenjuje,dok pri većoj količini toplote se doprinosi stvaranju različitih bolesti,što možemo vidjeti u Africi,

O čemu bi se ludi trebali pobrinuti?

Ljudski stavovi,razmišljanja rade uobičajno na bazi drugih,te svi ljudi su jedno.Mislim da bi se ponajprije na našim prostrima trebao promijeniti sistem obrazovanja I unaprijediti ga,zatim osobe koje upravljaju visokim pozicijama naših prostora,po meni nisu sposobne,te bi ljude trebali ostvariti svijest da se mora nešto promijeniti,kako ne samo naša država,već u suštini sve države Balkana ne bi tonule u sve dublji ponor,te iskreno primitivizam.

     Voliš li cvijeće,i koji ti je najdraži cvijet?
........
flowers, girl, and hair image

   Ne mogu reći da sam neki ljubitelj cvijeća,ali mi se jako dopadaju tulipani.

Predzadnje pitanje je bilo vrh,hvala na ovakvim pitanjima!
 Što je važnije, sreća ili zdravlje? Obrazloži.

Bez zdravlja nema ni sreće...Od zdravlja zavisi I sreća,tako da su oba pojma zavise jedan od drugog.Zdravlje,naravno..

Što misliš o tome što je tehnologija doslovno preuzela svijet?

U tehnologiji nema ništa loše,dok ne dođemo do teme kada ona može ugroziti naše zdravlje.Naprimjer,telefoni zrače onoga tko je u blizini,što može imati katastrofalne posljedice.Mislim da još ne,aalii da jeste kada tehnologija nema uticaj na naše zdravlje,mislim da onda nema problema.Tehnologija je rezultat ljudskog napretka,ako nema negativan uticaj na naše zdravlje,dok ako ima,onda je rezultat ljudskog samouništenja.

Šta ti se najviše sviđa na tebi?

Apsolutna sam  zadovoljna svime,dok mi se najviše dopadaju zelenkaste oči.Valjda:)

 Kako zamišljaš svoju budućnost?

Sama pokušavam graditi svoju budućnost samim ovih blogom,ali sa ciljem osviještavanja ljudi o današnjim problemima,raspravljem o tome,dok mi je cilj da postanem tužiteljica ,te da se bavim politikom.

Koji je tvoj najveći cilj u životu?

Moj cilj nije da ostanem zapamćena kao recimo umjesto imena I prezimena ,kao Amelia,već kao netko koje nešto pokušao promijeniti I poboljšati.Nisam ja bitna tu,već ono što sam uradila,a ja kao dijete pokušavam nešto ispraviti ,pa iako su to koraci,koje pravim u svojoj školi,što je na nekom mom nivou,dok kada budem starija želim se bazirati na krupnije probleme,ali naravno I ispraviti ono što će druga djeca morati oživljavati u školi,a čemu sam se ja protivila.

 Koja je najskuplja stvar/predmet koji posjeduješ?


Vjerojatno laptop,bicikl,pa nemam pojma.

Jesi li samopozdana u sebe?Šta ti misliš o tome?



Ovo je zadnje pitanje koje meni netko može postaviti.Ja sam zaljubljenik u sebe,te sam ekstremna u  tim slučajevima,što daje odgovor na postavljeno pitanje.Mislim da možete imati koliko god samopouzdanja,misliti da ste sjajni,ali to ne znači da će te omalovažavati druge I podcjenjivati.

Ja imam ekstremno samopouzdanje,ali ja ne ponižavam druge,jer mislim da sam u nečemu u pravu ,gdje nitko nije.Samopouzdanje je zapravo ono što vas održava u životu,.Vaše samopozdanje su zapravo zidine kuće,i ukoliko te zidine nisu dovoljno jake da izrže oluju,sve se urušava,odnosno vi padate na dno od strane vašeg društva,koje vam želi nauditi,neprijatelja....


                                        
                                                             Tko je tvoj idol i zašto?



Ja I idoli?Zašto bih ja smatrala neku pjevačicu ili glumicu boljom od mene I smatrala je vrhom svih vrhova,dok je njoj cilj moj lajk na nekoj slici,i da visim na njenim slikama ,dok ona  mene niti zna,i nebitna sam joj.Da mi možda bude idol Kim Kardashian,Kylie Jenner,Lady Gaga koje će svojom krpicom od 20 cm prekriti čitavo tijelo,da bi  svi zurili u njih?
Ja mogu voljeti nečije pjesme,ali to je nevezano za tu pjevačicu.Ja jako volim slušati I Sabrinu Carpenter I Ellie Goulding,ali meni nije bitno tko su one,već šta pjevaju.Zašto bi moj život bio zaokupljen njima I što bi one bile bolje I po čemu od mene?

                                               Kakve postove najviše voliš pisati?
           
Ja uglavnom pišem postove sa životnim temama,dok se ograđujem od beauty I fashion postova,mada znam objaviti 1 u 2-3 mjeseca.Moji postovi su koncetrisani na problema I stavove današnjih generacija,osviještavanje svijesti današnje djece,..

                                  Hvala puno na nominaciji Ana,kao I na pitanjima:)
                                                        
                                                                Ana's life

                                            Gdje si pronašla pozadinu za tvoj blog?
                             
                   Ja nisam koristila pozadinu,već mi je odgovarala klasična bijela.
                                         
  Da li te motivišu slike da napišeš post?

                                Pa ponekad,ali ne baš da napišem post u svoj stilu.

                                               Šta najviše voliš da fotografišeš? 
                                                                      -----
pink, camera, and polaroid image

                                                                  Prirodu:)

                                                          Omiljeni časopis?
            
                                                                    HEY!

                                                               ---------------

coffee, flowers, and pink image

                         Da li si nekada uzela kesicu secera iz kafica i odnela sa sobom?
   
                    Hiljadu puta...Zato ljudi moraju kupovati ponovno šećer kad ja izađem iz kafića...

 Da li si nekada uspjela da pojedeš pitu za sedam minuta?

Jesam,valjda:)

......

flowers, fashion, and pink image

Kakvu haljinu trazis za mature?

Želim nešto drugačije od drugih  i jako mi se varijanta odijela ili nešto u rokerskom stilu...imam još godinu dana kako bih razmislila:)

 Koliko dugo imas blog?

6 mjeseci:)

Sta te nervira kod nastavnika?

Carice,najbolje pitanje:)Nervira me neprofesionalnost ,te kreiranje vlastitog sistema,nevezanog za  zakone I pravila,kao I zadiranje u učeničku privatnost.Nastavnici na ovim prostorima zloupotrebljavaju svoje radno mjestu na način na koji komuniciraju sa učenicima.Imala bih ja ispisati još 20 rečenica o ovome,ali pošto već 4 sata odgovaram na pitanju ,nemam vremena:)

Da li si gledala film Sumrak?
Nope:)

Hvala puno na nominaciji te zanimljivim pitanjima!


Nominujem blogove:

Zarin kutak

Be imaginative

Javelina

In my heart

Ana Bundalo

Always be positive

Andjelin kutak

Bogdana s cupcakes

Girly world
I pitanja:


1.Da li misliš da neki blogovi ne zaslužuju popularnost I u čemu pretjeruju?
2.Kada mi mogla da biraš između mame,oca I brata ili sestra,koga bi izabrala*
3.Koja osobina opisuje većinu ljudi oko tebe,I kada bi mogla koje 3 osobine po tebi najbolje?
4.Da li imaš fobiju,i od čega?
5.Jedna činjenica koju nismo o tebi?
6.Kako bi sebe mogla opisati?
7.Šta misliš o današnjim skupinama"ufuranih"?
8.Šta podrazumijeva jednog dobrog nastavnika?
9.Šta se po tebi podrazumijeva pod pojmom popularnosti današnjih djevojaka?
10.Poznata ličnost koja ne zaslužuje popularnost među društvom i zašto?
11.Ispričaj jedan od nestašluka iz djetinjstva?



Mislim da ću nakon ovog posta trebati najveću moguću dioptriju.Pet satih sam provela sjedeći:)










Nema komentara: