utorak, 19. travnja 2016.

Farbam se napokon! | Dying hair obsession

Zdravo svima!
 
 
 
 
Nakon godinu dana čekanja, napokon sam izdržala I dobila par sijedih,ali je vrijedilo...
Dok sam bila manja, farbala sam se na prirodan način kanom ili sam koristila color šampone,što me je dovelo do toga da prošle godine u junu odlučim da se jedanput ofarbam kako želim,pa šta bude.Uzela sam L'oreal paket za pramenovi kod kuće,u tamnoplavoj boji,dok je ta tamnoplava boja nakon farbanja izgledala kao kukuruz.To se dešava kada osoba,koja nema pojma,još izbjeli kosu,ne znajući da je to blanš,pa još onda drži farbu sat vremena,do ispiranja kose.Čak vise,toga dana sam slučajno blanšom izbijelila obrvu,pa samo još ostala bez obrve...Čekala sam ,čekala...I napokon više pramenova nema..a moje jedanaestomjesečno iščekivanja mog rođendana,a sa time I otkačene kose je tu.Imam još vremena do 9.maja,kako bih odabrala u boju koju želim,I nadam se da sam se više opametila tokom tri farbanja,I da opet neću uprskati...
 
 
Ova boja kose je očaravajuća.Ne mogu ništa reći drugo nego WOW!
Jeste da je potreban blanš,ali poslije odgovarajuće njege,kako me savjetovala jedna moja frizerka(prepoznaj se),kosa će mi se vremenom opraviti.Samo još da na ovoj slici nema izrasta,I tačno bi je izlijepila po zidovima.
 
Ledena boja kose?Ohohoho.....Prepreredivno nešto!
I ovako imam jako svijetao ten,tako da je boja koja vuče na plavu mnogo bolji odabir od bijele,jer se bojim da će me onda netko zamijeniti sa duhom,mada se to meni dopada.
 
 
Sve boje su veoma slične,ali im ne mogu odoljeti....Čim sam ovu sliku odabrala znate već moje mišljenje o njoj...Padam sa nogu(sve vam je jasno)!
 
 
 
Fantastična boja,ali ne mogu reći da je bolja od prethodnih.Ipak,prva mi je vodeća,iako sam još u nedoumici!
 
OMG!!!Ova slika zaslužuje biti najveća od svih u postu.Pogledajte ovo savršenstvo...Čak vise nemoram blanšati čitavu kosu!!!!!!Stvarno sam zavisnik od bojenja kose.
 
 
 
Koja vam se fotografija najviše dopala I šta mislite o bojenju kose?

Nema komentara: