četvrtak, 12. svibnja 2016.

I am coming back !

                                                                                   Hey!


Nisam pisala više od 2 sedmice,i kada shvatim šta je to bilo.Oh,OMG..Tek kad pomislim da sam i pomišljala na napuštanje bloga?Samo mi je trebala pauza.To što moj blog nije napredovao i što je jedno vrijeme imao manje komentara,nije značilo da moji svi snove propadaju vezani za blog..Nije meni cilj na blogu bio imati popularan blog,jer sama osuđujem takve blogove,jer nemaju podlogu za pisanje,već je bio moj cilj bio da problemi u svijetu postanu tema za razmišljanje,a bez komentara,takvi postovi su bili faktički ništa i znak da to ne mogu podjeliti sa nikim,jer iskreno malo je blogerica i blogera koji se sa 14,15 godina plasiraju za raspravljanje o problemima.Moji postovi bi bili,kada bi 100% sigurna kao nekada da ćue uspijeti,vezani sa raspravljanje o odnosu danas prema ženama,jednom riječju feminizmu,pravima učenika,kodeksima u školama,i svemu što je vezano za život..

alone, free, and blue image

Naravno moji postovi će i dalje bi na ovom nivou,dok ću se truditi ići a nečem novom,što mi je u ovom trenutku potrebno,ali u mom stilu...Više sam u prethodnom postu imala poruku :"Želim napraviti malu pauzu",nego: "Želim otići",ali što je bilo,bilo je...Jednostavne sve moje ideje i fantaziranja nisu mogla nastati od ničega,već sve trebalo početi malo po malo graditi,a ja sam završila po poslovici:"Ko visoko leti,nisko pada"...Čak na mom blogu su komentari i pregledi,osim možda 2,3 posta, tekli fantastično,kao i prije,ali u mojoj glavi ja više nisam bila bloger sa 172 člana
 već 10000 članova,tako da sam više živjela u oblacima.Glupo je najavljivati,ali opet ću  možda i u toku dana promijeniti izgled bloga,jer treba mi neka promjena...Mislim da se možda i primjetili neke novije načine pisanja u proteklim postovima,a i to se naravno veže za moje fantaziranje...Vjerujem u sebe,i kada mislim da je vrijeme da još budem bolja i da napravim novi korak,to bude promašaj,i onda se slomim.



Zaista u ovom postu se ne osjećam kao ja,jer sam toliko ozbiljna i zbunjena,da kada ovo pogledam i ono u svom svijetu su dvije sušte suprotnosti.
Vaša budala!

Nema komentara: