ponedjeljak, 30. svibnja 2016.

Narcisi?

Zdravo svima!





 

Protekli mjesec dana sam toliko „krivudala“ i bila totalno izvan sebe.Izgubila sa  se u vremenu i prostoru,te ,iako sam ja bila sretna,zadovoljna,kada je bilo potrebno odraditi baš bilo koju aktivnost,bilo mi je mrsko,tako da sam prespavala čitav mjesec.Živjela sam u „lažnom svijetu“,više manje željama,ciljevima i ostvarenjima,a sjedeći i gledajuću serije,filmove po čitav dan..Vjerovali ili ne kada bi otišla na svoj blog,nisam se mogla zadržati više od 2-3 minute,a da ne govorim koliko sam bila zainteresovana da otvorim stanicu za stvaranje postova,a sada pišem u Word-u i niti osjećam prste pod tastaturom i sve kao da ide samo.Znam luda sam,kakva je razlika pisati post u Word-u pa ga kasnije prekopirati na Blogger i pisati na Blogger?Uvijek želim nešto savršeno jedinstveno,i taj i osjećaj traje par dana,a onda opet nešto takvo.Takva je situacija i sa mojim izgledom bloga.Bojim se da ovaj post neće biti ni objavljen ako budem morala kliknuti na Blogger...Dok ne promijenim izgled bloga,nema ni postova,jer meni je bitno da sam ja zadvoljna,jer ako nisam sve ponovno i iznova,i tako beskonačno...Mozak mi je zablokirao već duži period,tako da sam započela post,ali kad ne znam završiti...Tema?Aha,mislim da ovo nitko neće čitati,ali ipak neka rizikujem...Da li dovoljno poznajete sebi,tačnije kako prepoznati da li ste narcisoidni?

1.       Prepuštate se mašti i živite svoje snove,dok u realnosti život niste faktički ni započeli?
Može značiti da ste samo zanesenjak,ali ako krenete ići na samo JA,JA,JA...onda dobro došli u udruženje narcisa.Lijepo je maštati ,fantazirati,ali ako to vaše fantaziranje živite,kada izađete iz prividnog svijeta,potonuli ste...Tako upravo i ja...Prokockala sam sve postove u kojima moji ciljevi mogu živjeti,sve probala,i kada više nema ja,ode i blog i sve.Sada upravo mogu pričati o nečemu što je vezano sa mene,na kraju krajeva o sebi,jer sam ja narcis,pa iako ja znam da se teško nositi sa tom ljubavlju prema sebi,a ta ljubav donosi mnoge terete,Ja opet mogu pričati o sebi,i ne vidjeti o čemu je riječ,dok druga strana može vidjeti taj problem.Kada u svojoj glavi stvorite sliku sebe,i vi znate da to nije tako,mislim niste ludi,ali mislite da će biti tako,i ako se to ne ostvari vi idete na samo dno,dok se opet ne uhvatite nečega...

2.Vaše ideje uvijek naginju ka tome da budu ekstremno originalne,neobične,lude?
To mi je jedna od najdražih osobina,mada premda da osobe kao ja mogu se samo voditi po ovakvim vicevima...
Šta je vrh narcisoidnosti?
- Kada na pismo koje ste napisali svojoj voljenoj, stavite svoju adresu!
Ne znam ni zašto bih to govorila!

Iskreno ,gledajući ne iz svog aspekta,ovo je jako dobra osobina,dok ne postane ekstremna,i kada dobijate želju da te vaše „lude“ gledaju ostali za divljenjem.OK..već imam želju da ,ako post ne izbrišem sada,onda ga izbrišem 5 minuta nakon objave...

Uvijek ste samo vi najbitniji?

Odlikujete sebičnosti,volite prkositi,i prije bi umrli nego što bi dopustili da vas netko ponizi?Sebičnost ne mora biti klasična sebičnost,jer na prvom prijemjere kada sagledam sebe,kada zadovoljim svoje potrebe poklonoći cijeli svijet,ali kad ja budem zadovoljna.Niti vidite ozbiljnost situacije niti osobe kojie su kao vi kada ovo pišu,a neki će i čitati.(Upravo sam prešla u Blogger i ako uspijem završite post sacertifikatom totalne budale onda am oborili rekord)...Ponekad raditi stvari,a ine vidite šta radite,
Budite sigurni da biti narcis nije nimalo lako i koliko god ste inteligenti i mate potencijale za blistavu karijeru,ono što vi živite kao narcis i mislite da je više od toga je lažno.Sve je dobro ,osim izbjegavati realnost.Ako osoba koja opisuje sebe kao naznake narcisoidnostost to može reći,onda možete biti sigurni da možete imati ljubav prema sebi bez granica,ali dalje od toga potaje teret.Ovako pošto znam da je ovo post koji nije zanimljiv nikome,zaista,kako bi se uvjerila,ako netko bude samo pročitao ovu glupost,neka mi napiše da ha obrišem kako se ne bi blamirala.Može?


Voljela bih promijeniti naziv bloga,jer Amelia,odnosno cvijet i ja su 2 različita svijeta,ali nije sigurno.Uspjela sam dovršiti post.Nadam se da neću više praviti skokove u svom pisanju.Byeee!

Nema komentara: