četvrtak, 18. kolovoza 2016.

Mesar žargonac , žandar , princeza na zrnu graška... - Tipovi nastavnika + DEBATA - Idealan nastavnik

                                                                         Hey ljudi!



Vjerojatno ste ovakve teme mnogo više viđali , ali kod mene ne važi kako se prilagoditi mučiteljima , pardon nastavnicima , tako da kako da se oni primoraju da se prilagode nama .Prvenstveno mi ne moramo da se prilagođavamo , već trebamo se ponašati tako da ne ometamo čas , i ovo za pravilnik ministarstva nitko neće ozbiljno shvatiti , ali kada bi ga djeca imala kao i nastavnici (a ne znam da li su ga ikada pročitali) , onda uopće nebi postajala tema različitih nastavnika , jer njihov posao bi bio naučiti djecu , a karekter njegov uopće nije bitan , ako se ponašaju onako kako im je rečeno , kao i djeca .Prvo tipovi nastavnika ne bih mogla reći globalno jer ljudsko ludilo nikad nije dovoljno za upoznati , ali ovo je nešto iz moje škole .



1.Nastavnici koji služe roditeljima određenih učenika . Psihopate koje pod izlikom da su starije osobe uvijek sva svoja djela pokrivaju time da su radi učenika ovo , ono a sve maltretiraju oko sebe ... 


Dijagnoza: patološku lažov , hronični manipulator ...=psihopatija (teži slučaj)
Ime pacijenta : Hitlerov potomak 
Ovo nisam dobro objasnila , ali  ću iz vlastitog primjera reći .. Radili smo test i na ispravku ona je htjela da proziva djecu , a naravno nitko nije bio spremljen , dok su određena djeca govorili "Ne znam" i bilo je OK . Ona je mene pod drekom naprotiv mojim riječima htjela odvesti na tablu . Ja sam se toliko napunila , što bi Hitleru poželjela to bih i njoj , najgore stvari , i na kraju sam pokazala svoju slabost radi koje se još izjedam kako sam mogla to uraditi , ali počela sam plakati .Kvragu kako sam to pokazala?  Onda me žena koja je prije režala na mene kaobijesna džukela sa pjenom na ustima , zamolila da izađem , a onda se  da mi roditelji ne bi došli podvijena repa počela izvinjavati , glumeći žrtvu i svaljujući krivicu kako je razred izluđuje . Složila facu kao malo nevino kučence , i šta je onda bilo ? Nije ni čudo što moi roditelji kažu :"Onako dobru ženu . Finu , ljubazno".. A meni se samo nakostriješi kosa na glavi .


2. Nastavnici kojima se sve svodi na :"Ne raspravljaj sa mnom" . To je kraljičina kćer , koja je tu pala sa neba i ne može sebi oprostit otkud ona ovdje . 

Ime :Princeza na zrnu graška , Njeno veličantvo sa opancima ...

Ta žena mnogo ulaže u to da nauči nekoga , ali se oko njenog "VELIČANSTVA" sve vrti , ona je osoba s kojojm se ne ulazi u dilemu , ona je sve . Ukoliko ste dobri prema njoj , odnosno šutite na času ,,,i bla bla bla , onda se zlato ali ako si uzmete da pričate 2 minute koliko god ona griješila , vi ste problem ..

Licemjerni nastavnici koji se čudi kulturi djece  , ne gledajući svoje neodgovornost . Bitno je da dobije platu , i miješa se tko se šminka , kako se netko oblači a dva puta godišnje uzme kredu u ruke da napiše lekciju.
Ime :  Žandar
Nastavnica koja uzme mobitel u ruke , gurne ga pod sto , i vajbera 10 minuta . Pisajući lekciju na času , krijući piše poruke dok ako vam zazvoni mobitel , treba ga uzeti da ne ometa red . U BiH nema pravilnika , da djeca mogu obući šta hoće , ali gospođica Žandar mora maltretirali čitav čas nekog šta je obukao , a lekcija joj je da djeca čitaju i ona objasni 3 rečenicu o tome , a onda da zadatke da može slati poruke na času . Mrzim tu ženu iz dubine duše .


 Nastavnici koji su kupili diplomu iz nekog sela iz kojeg su npr .Brabonjišta  .Bezobrazni , omalovažaju djecu , nepismeni  i puni sebe . 
4.Ime : Mesar žargonac 

Taj čovjek je nakaza nad nakazama (mislim psihički) . Govori djeci da su glupi , kaže : "Znate djecu onaj SARKIZAM"... Pušta djeci ,samo jednoj grupi djece filmove na času . Navodno umjetnik nastavnik likovnog , obrijane glave , izgleda kao mesar , oblači se kao da je izašao iz zatvora ... Čak kad je rekao nekome da je glup , taj dječak je otišao kod pedagogice a njen komentar je bio :"Što nisi ranije došao" . Pun sebe  na jadan način poput učenja djece što je SARIZAM na likovnom , Ne postoji ta niskost na koju ga mogu opisati .


Prvo sam najgore nastavnike a sada najboljeg . Čovjek zna raditi svoj posao . Pravedan , profesionalno obavlja svoj posao(dok neki pričaju šta su jeli za ručak) , ne ulazi zašto si bio bolestan, dužan si naučiti lekcije i imaš sedam dana ako je bila riječ o dužem izostajanju .

Neće te uhoditi što si bio bolestan već opravdanje imaš ili nemaš i gotovo... Osjetiš profesionalnost , a ne primitivizam . Kada netko bde bolestan i zakasni da radi test 2 sedmice . Ima još jednu da bio se upoznao sa lekcijama , ali imao je 3 sedmice više nego učenici koji su redovno obavili test , tako da je test teži i ima više zadataka . To je tako pravedno , dok kod ovih ostalih se ne zna ni tko je radio ni kad je radio ...Vjerojatno izgleda d meni ni jedan nastavnik ne valja , ali ovaj je po mojoj želi . Mene ne zanima karakter nastavnik , on treba da bude robot koji vodi nastavu , obrazovanje za platu , a ne školska majčica i tatica .




Mislim da bi zaista trebala da prestanem pisati postove o školi jer zaista dvije protekle noći imam košmare gdje plačem i čeznem za ovim danima bez škole .. Kako vam s dopao post?
Da li ste se susreli sa nečim ovakvim?

                                   Kakve imate nastavnike i šta je za vas idealan nastavnika ?
                           

                                                                                   Bye!!!

Nema komentara: