srijeda, 17. kolovoza 2016.

Why I hate school? - DEBATA

                                                                               Hey ljudi !


Serija postova "Back to school" je nešto bilo obavezno za mjesec avgust , mada iako je ovo za mene prva prilika za to tj. prvi avgust ovog bloga :"Ne hvala, hvala" . Ljudi imamo još 14 dana do kraja škole ili pošto neznam brojati tu  je negdje . Ja bih trebala terapiju za smirenja kako bih proživjeli 1.9. a ne 10 postova o učenju ... Želim postići dobra uspjeh , mislim ne dobar za 3,00 već 5,00 ali i živjeti . Nisam neki učenik u tom smislu da učim redovno lekcije , ali kada treba da učim tj . u zadnjem momentu , onda učim -jedan veliki kampanjac . Voljela bih kada bih bila prava štreberka , jer na eksternoj maturi sigurno neću zapamtiti neku sitnicu koju smo davno učili , kao što neznam šta smo radili u osmom razredu . Od prvog do 4 razreda sam imala učiteljicu , veoma iskompleksiranu ženu . Pružala je znanje ali je i bila razarač dječije psiha . Imala je omiljenu djecu , odnosno su joj se dodvoravali njihovi roditelji , a ona bila njihovo pseto .

Kada sam bila mala negdje treći razred nacrtala sam ružu , i ona nije htjela da mi vjeruje te mi je Hitler dao papir da ponovno crtam , i dok sam povukla liniju ona je pronašla dokaz da to nije moj rad . Jednostavno napaćena osoba da kažem , koja je za jednu ružu od glavonja -roditelja određene djeca bila kupljena . Kada gospođica Hitler vodi djecu na ekskurziju  , ide džaba , bira po seljačkoj politici hotel sa 5 zvjezdica pod nadom da idemo na planinu kada pada kiša i sjedimo u hotelu ...I onda dobije cvijeće ..Moj Bože! Pošto je kod nas devetogodišnje školovanje , trebala je vještica ostati do 5. , ali je sredila da preuzme prvi razred , navodno radi toga što treba da budu 3 učiteljice . 


Onda je došao 5. razred . Da mi se vratio Hitler , jer kod ovog kanibala ti krv teče polako dok ne umreš ." Fina starija gospođa , koja se uvijek razboli radi nas i završi u u bolnici ." Moji roditelji često kažu :"Onakvu ženu ste dotjerali dotle ?" . A ja samo se znojim ...Šta da kažem - patološki lažov , nepostoji čas kada se ona dere na tebe jer hodaš po učionici za vrijeme odmora , i onda završi u bolnici ... Završi jer je poremećena , pa nemože da kaže da prima terapiju zasigurno . .Ne mogu vam pojasniti . Sa nama je bjesni pas sa pjenom na ustima , a pred roditeljima slatko pregaženo kučence ... Zašto svi osuđuju naš razred , a niko ne vidi što je ta žena ? 

Pošto joj jedna luđakinja iz mog razreda kaže :"Mrš , lažeš , retardirani ste" kanibal je ugrožen, a djevojčica koja je pobjegla sa nastave  ima sniženo vladanja (kao da je zatvor , pa ti ako pobjegneš gotov si ) , dok ta luđakinja ima primjerno vladanje i pohvale nastavničkog vjeća radi uspjeha . Prijeti sniženjem vladanja ako netko govori na času , a kad joj gospodična neuračunljiva kaže :"retardirani STE " kakav kompliment , te je još i persira ... Ja bih plakati po 3 sata radi te žena . Ako imate "STAROG I STARU" da vam srede vladanje , imate uvijek primjerno , ali ako su vam roditelji normalni , propadajte , a nek "DJETE GUZONJA" upisuje najbolje škole ,makar bili bolji od njih . Tu je bitno da imate opasnu "MATER"da pokori razrednika , a onda neka pokorena se nad nama iživljava . Svi osuđuju nas , ali KEVARAMA TE DJECE  se nitko ne suprostavlja , već im svaka čast!


Mi smo na tehničkom . Ta luđakinje dođe i otme zajednički šestar njihove grupe da drugi nebi završili rad , i otvorfi vrata nepitajući nastavnika , dok drg potrči da joj uzme i ona se otima na hodnku a nastavnikov komentar :"Kamere snimaju" . Bitno je da KEVARI kaže kako je njeno djete predivno , pa će biti njen miljenik . Kada smo birali grupu(tko ima prvi čas na informatici ili tehničkom) , odnosno kao stado ovaca nas djelili , a da nas nisu pitali ,gospođica KEVARINA KĆERKICA  je bila nezadovojna pa ju je pitao :"Da li želiš u drugu grupu? Jesi nezadovoljna?" ...Sada bih otrčala do direktora , i to je događaj koji moram držati u rukavu , za tog glavonju od nastavnika .                              

Ima ovoga mnogo još , mnogo . Ne razumijem koliko znači jedan naslov da bi pridobio čitaoce , ali tu tajno moram otkriti jer da  pišem post 3 dana i tri noći , ako naslov ne pali , ništa.
          
                                Da li me razumijete ?
                               Preživljavate li nešto takvo?
                                Vaše mišljenje o postu i ovoj temi o nastavnicima?





























Nema komentara: