srijeda, 13. travnja 2016.

Spring Shein Wishlist

                                                              Zdravo svima!

Vau,kako vrijeme brzo leti.Čini mi se da sam jučer napisala post,a ne prije šest dana.Na blogu me nije bilo "prilično puno" oko 6 dana,a pošto su zadnji postovi bili lifestyle,danas sam pripremila fashion post,moju proljetnu listu.Napravila sam wishlistu na sajtu Shein,pa ga možete posjetiti klikom na naziv.

 
 
Kombinezon je predivan,i upravo u mom stilu.Imam teksas ovakav kombinezon,ali ga skoro nikada ne nosim,dok je crni druga priča.Fantastičan je!
 
Cijena:US$21.99/EUR€20.38
Za više informacija kliknite OVDJE.
 
Tenisice su strava!Iako sam tražila identične teniske sa crnim đonom,čak je ova kombinacija mnogo bolja.
 
Cijena:US$21.99/EUR€20.38
Za vise informacije kliknite OVDJE.
 
Majica je jednostavna,a može se savršeno kombinovati u mnogim stilovima.Savršeno se uklapa sa tenama I kombinezonom,i to je upravo ono što tražim,u rokerskom stilu.
 
 

 

Cijena:US$6.99/EUR€6.48
Za vise informacije kliknite OVDJE.
 
 
Koliko god ova majica bila jednostavna,ja se ne mogu odljubiti od nje.Samo ću reći VAUUUU!
 
 
 
Cijena:US$7.90/EUR€7.32/
Za vise informacija kliknite OVDJE.
 
Kako god je nazvala,vrh vrhova,strava..!Može se nositi I kao haljina,tunika,kako god,predivno izgleda...
 
 

Cijena:US$13.99/EUR€12.97
Za vise informacija kliknite OVDJE.
 
Nemam riječi.Blistam,samo kada ih pogledam...
 
 
Cijena:EUR€31.82/US$34.33
Za više informacija kliknite OVDJE.
 
Prelijepa haljina!Jednostavna,i nudi širok izbor odjevnih predmeta.
 
 
Cijena:US$13.19/EUR€12.23
Za više informacija kliknite OVDJE.
 
Kako vam se dopao post.Šta vam se najviše dopada?
 
 

Nema komentara: